آهک هیدراته مخصوص تصفیه آب

4.7
(40)

آهک هیدراته مخصوص تصفیه آب،  بیشترین حجم مصرفی را در میان تمامی موارد به کار گرفته شده در این صنعت به خود اختصاص می‌ دهد؛ این ترکیبات در روش‌ های فیزیکی و فیلتراسیون تصفیه آب بهره برداری می گردند و نقش مهمی در حذف آلوده کننده ها و تنظیم اسیدیته آب دارد.

آهک هیدراته مخصوص تصفیه آب

خرید بدون واسطه بهترین هیدرات کلسیم با کیفیت

خرید بدون واسطه بهترین هیدرات کلسیم با کیفیت ارجحیت بیشتری نسبت به دیگر روش های خرید دارد و این بدین معنی است که متقاضیان به راحتی می توانند با تولیدکنندگان برتر محصولات وارد ارتباط شده و محصولاتی را متناسب با نیاز حوزه کاری خود خریداری نمایند؛ در حال حاضر بهترین هیدرات کلسیم با کیفیت برای استفاده در تصفیه آب و فاضلاب بیشترین حجم مصرفی را از آن خود می نماید، این ترکیبات با ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی که دارند به راحتی می‌ توانند مقدار بسیار زیاد از آلودگی‌ ها و مواد آلی و رسی را به خود جذب کرده و ته نشین سازند، این فرآیند باعث رفع کدورت آب و در نتیجه تصفیه و خالص سازی آب می شود.

کاربرد آهک در صنعت تصفیه آب در نقش های مختلف گزارش شده است و این محصول معمولا به عنوان سخت گیری آب های آشامیدنی، تنظیم کننده اسیدتیه و کنترل‌ کننده عوامل بیماری زا  بهره برداری می گردد که ما در این بخش محتوا فقط نقش آهک در بحث سخت گیری آب های آشامیدنی را بیشتر توضیح می دهیم.

آهک هیدراته برای حذف سختی های موجود در آب که ناشی از عناصر کلسیم و منیزیم هستند به کار گرفته می‌ شود، در این فرایند ها اهک با کربنات سدیم وارد واکنش شدیدی شده و در نهایت ان عناصر به صورت کربنات کلسیم و منیزیم ته نشین می شوند و جداسازی انها صورت می پذیرد.

فروش عمده آهک میکرونیزه کرمان
>>

آنالیز فیزیکی آهک زنده کلوخه

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white -lumped-pebble وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

مرکز توزیع بهترین آهک هیدراته صنعتی

مرکز توزیع بهترین آهک هیدراته صنعتی ارائه کننده نمونه های متفاوت این محصولات است؛ همان طور که قبلاً اشاره کردیم کاربرد های گسترده این فرآورده‌ ها، شرایطی را ایجاد کرده است که تولیدکنندگان از طریق مراکز توزیع مستقیم به عرضه و فروش آنها مشغول می شوند؛ آهک هیدراته صنعتی به عنوان بهترین فراورده حاصل از سنگ های آهکی در حال حاضر بهره برداری می گردد، این ترکیبات مزیت های همچون کاهش نفوذناپذیری ملات ها و اندود ها را ایجاد می نمایند و به همین دلیل بهره برداری از آنها در صنعت ساخت و ساز بسیار پررنگ‌تر از دیگر صنایع می باشد.

این ترکیبات در کاهش نفوذ رطوبت و افزایش دوام و پایداری خاک ها نیز تاثیرگذار است و به واسطه این ویژگی ها در صنعت کشاورزی هم مورد بهره برداری قرار می گیرد؛ در هر صورت می توان گفت آهک هیدراته در مقیاس صنعتی تولید و عرضه می گردد تا تمامی صنعتگران وابسته بتوانند از آن استفاده نمایند.

در بحث تولید آهک هیدراته روش های مختلفی مد نظر قرار می‌ گیرند که در این میان می‌ توان به روش های ماشینی و صنعتی و همچنین روش های استفاده از ماسه بادی اشاره کرد؛  در این بخش از محتوا در مورد فرآیند های تولید آهک از ماسه بادی اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد.

با در نظر گرفتن اینکه ایران دارای منابع بسیار زیاد برای سنگ آهک است، در برخی نقاط مخصوصاً در خوزستان، خلیج فارس به میزان فراوانی ماسه آهکی وجود دارد؛ ماسه آهکی را نیز می‌ توان مانند سنگ اهک به عنوان بهترین ماده اولیه در تولید فرآورده های مختلف اهکی استفاده کرد؛ این محصولات در اولین مرحله وارد فرایند های پخت شده و به آهک زنده تبدیل می شوند و در مراحل بعدی با روش های آهک شوی به آهک آبدیده تبدیل شده و هیچ گونه ناخالصی در آنها وجود نخواهد داشت.

طبق بررسی های انجام شده برای به صرفه بودن این فرآیند های تولیدی، ماسه بادی های مناطق گفته شده دارای ویژگی های برتری هستند و استفاده از آنها در تولید فرآورده های آهکی اقتصادی تر به نظر می رسد.

تولید آهک آبدار خالص

تولید آهک آبدار خالص در عصر حاضر به کمک استفاده از دستگاه های کوره صنعتی به صورت تخصصی در حال انجام می باشد و تولیدات خروجی از این دستگاه ها با نمونه‌ های قبلی و آن دسته از آهک هایی که به صورت سنتی تولید می شوند قابل قیاس نمی باشد و کیفیت بسیار بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

اهک آبدار یا همان آهک هیدراته در واقع فرمول مولکولی هیدروکسید کلسیم را به خود اختصاص می‌ دهند و در صنایع تصفیه آب و فاضلاب، صنعت ذوب آهن و صنایع شیمیایی و ساختمانی بیشترین کاربرد را دارند، در تولید این محصولات ااز سیستم های هیدراتاسیون استفاده می گردد تا عمل هیدراته کردن به صورت صنعتی و با کنترل کیفیت انجام پذیرد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.7 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی