تجربه بنتونیت بستر مرغداری با شرکت آروشا: ایجاد محیطی بهداشتی و ایده‌آل

4.9
(50)

بنتونیت بستر مرغداری با هدف بهره برداری بیشتر از محل های پرورش طیور برای تهیه کود های ارگانیک قابل توجه می باشد و یک راه حل بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است؛ این ترکیبات مانع از بروز جراحات پوستی در بین انواع طیور هم می‌ شوند و از این نظر هم بهره برداری از آنها مقرون به صرفه خواهد بود.

بنتونیت بستر مرغداری

بنتونیت بستر چیست؟

بنتونیت بستر در گروه مواد معدنی پر مصرف در بازار معرفی می گردد و در گروه خانواده های رس یا شبیه به خاک های رس قرار می ‌گیرد؛ بنتونیت ها دارای نمونه های متفاوتی هستند و شامل کانی های متورم شده می باشند و با جذب آب می توانند افزایش حجم داشته و دچار تورم شوند.

بنتونیت بستر نیز نمونه از این فرآورده های معدنی است که با توانایی جذب رطوبت و آلودگی های محیط زیست و فضولات موجودات زنده در بستر نگهداری دام و طیور به بهره ‌برداری می‌ رسد.

آنالیز فیزیکی بنتونیت بستر حیوانات

Measure Element
560-580 Water absorption
17-20 Swelling    ml/gr2
5-7 Humidity    %
1.5-3.5 Montmorillonite    %
63 Cation exchange capacity   mEq/100mgr

انواع بنتونیت بستر

بنتونیت بستر نمونه های مختلفی دارد و هر یک برای هدف خاصی تولید و به بازار عرضه شده اند؛ البته آنالیز این محصولات حاکی از پارامتر های مختلف جهت شناسایی بهتر و موارد کاربرد این تولیدات می باشد؛ برخی از انواع بنتونیت های بستر که در بازار معرفی می گردند شامل بنتونیت بستر مرغداری، بنتونیت بستر گربه، بنتونیت بستر دام می ‌شوند.

فروش بنتونیت بستر مرغداری

بنتونیت بستر مرغداری فروش عمده ای را تجربه کرده است چون این ترکیبات برای از بین بردن بوی نامطبوع فضولات مرغی در تمامی سالن های پرورشی به بهره‌ برداری می‌ رسند و می ‌توانند از انتشار گاز آمونیاک در محیط های اطراف جلوگیری کرده و جلوی ایجاد بیماری های تنفسی را تا حدودی می گیرند.

این ترکیبات از نظر اقتصادی هم در این صنعت قابل توجیه می باشند چون با به کارگیری آنها کود های ارگانیک با کیفیت بهتری از این سالن های پرورشی برداشت می شوند؛ در هر صورت فروش عمده بنتونیت بستر مرغداری به صورت تخصصی در شرکت تولیدی آروشا پودر با حداقل قیمت در حال انجام می باشد و شما مشتریان گرامی در هر حجمی می توانید این محصولات را از این واحد تولید کننده معتبر درخواست کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال محصولات برایتان انجام پذیرد.

در آروشا پودر به نحوه حمل و نقل و بسته بندی این پودر های میکرونیزه هم توجه می‌ شود و این واحد تولید کننده با تمرکز در بهره‌ برداری از حداکثر ظرفیت ماشین های حمل و نقل همواره تلاش می ‌نماید که کاهش هزینه های پرداختی از سمت مشتریان را ایجاد نماید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی