تعاونی تولیدی باریوم سولفات ایران: مرجعی برای خرید با کیفیت

4.9
(50)

شرکت تعاونی تولیدی باریوم سولفات ایران موظف است بهترین ترکیبات را در این زمینه ارائه نماید چون این تولیدات به عنوان دارو یا بهتر است عنوان شود به عنوان رادیو دارو مورد مصرف قرار می گیرند و امید است که در آینده ای نه چندان دور این تولیدات در حجم های عمده ای برای نیاز صنعتگران و شرکت‌ های بزرگ داروساز تولید و عرضه شوند.

تعاونی تولیدی باریوم سولفات ایران

باریوم سولفات دارویی

باریوم سولفات کاربرد های متعددی دارد و از مهم‌ترین کاربرد های آن می‌ توان به استفاده در صنعت پزشکی اشاره کرد؛ این ترکیبات به عنوان رادیو دارو شناخته شده هستند و به عنوان یک ماده حاجب پیش از عکسبرداری به کمک پرتو های ایکس و گاما استفاده می شوند.

این ترکیبات همچنین در تولید برخی از دارو ها یا برای تشخیص برخی از اختلالات دستگاه های داخلی  به بهره برداری می رسند؛ پودر باریت سفید دارویی باید دارای درجه بالاتر و همچنین بسته بندی های بهداشتی تر باشند تا بدون هیچگونه آلودگی در این زمینه های کاربردی به کار گرفته شود.

آنالیز شیمیایی پودر باریت حفاری

Measure Element Measure Element
0.010 K2o 88.18 Bao
3.4 So3 2.26 Cao
2.24 Sro 0.1 Mgo
0.850 Na2o 0.040 Fe2o3
0.001 Mno 0.270 Al2o3
0.600 Tio2 1.225 Sio2
n.d pb 0.001 P2o3

تولید باریوم سولفات

تولید باریوم سولفات به دو روش مصنوعی و طبیعی انجام می پذیرد؛ نمونه های طبیعی این محصولات همان فراورده های استحصال شده از کانی های باریت هستند که با همین نام باریت هم شناخته شده می باشند و در واقع به صورت مستقیم از کوبش و خردایش سنگ ها و کانی های معدنی تولید می گردند، این ترکیبات از درجه خلوص پایین تر نسبت به سولفات باریوم مصنوعی برخوردار هستند.

تولید سولفات باریوم صنعتی در آزمایشگاه ها و محیط های کنترل شده از طریق واکنش هایی بین محلولی حاوی یون های باریوم با یک نمک سولفاته انجام می پذیرد و در این شرایط هر چقدر وقت و تمرکز پرسنل فعال بیشتر باشد، مسلما کیفیت محصولات و کمیت آنها بیشتر خواهد بود؛ شایان ذکر است که این تولیدات با دقت و تمرکز شرکت های فعال، درجه خلوص بالاتری داشته و معمولاً در گرید های دارویی و پزشکی بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می‌ دهند.

شرکت تولید کننده باریوم سولفات ایران

با به دست آوردن اطلاعاتی از سابقه شرکت آروشا پودر و فعالیت آن در زمینه تولید انواع فرآورده های معدنی در ایران شاید بتوان عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده باریوم سولفات را به آن نسبت داد؛ در این مجموعه تولید کننده از آخرین نسخه های استاندارد تعریف شده بهره برداری می گردد و تولیدات آن هم تراز با تولیدات بین المللی بوده و علاوه بر بازار داخلی در بازار های دیگر کشور ها هم متقاضیان دارند.

شرکت تولید کننده آروشآ پودر، هر دو روش تولید طبیعی و مصنوعی باریوم سولفات را در پیش گرفته است و تولیداتی را برای تمامی صنایع به بازار ارائه می نماید، برای خرید از این واحد تولیدکننده حتما با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی