تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

4.9
(68)

بزرگترین و مجهزترین واحد صنعتی تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم در مجموعه کارخانجات آروشا در حال فعالیت و تولید انبوه می باشد . بسیاری از کشورهای منطقه به واسطه کیفیت محصولات و تولید پودرهای سوپر فاین از مشتریان مجموعه می باشند . شما می توانید از طریق این سایت بهترین نوع کربنات کلسیم میکرونیزه را خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای کشور تحویل بگیرید.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 1500 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 28

تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

قیمت پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

عوامل بی شمار بر روی قیمت پودر میکرونیزه کربنات کلسیم اثر می گذارد. نوسانات بازار ارز یکی از مهمترین عواملی است که بر قیمت این ترکیبات تاثیر گذار است. با بالا رفتن قیمت ارز در ایران و در دیگر کشورها قیمت این محصولات نیز افزایش می ‌یابد چرا که پایه و اساس تولید این ترکیبات در واقع فرایندهای استخراج از معادن در سراسر کشور می باشد و از آنجایی که دستگاه‌ های به کار گرفته شده در این فرایند تماما از کشورهای دیگر وارد می شوند، مسلما تغییرات ارز می ‌تواند روی قیمت این دستگاه ها و تجهیزات تاثیر داشته باشد و به دنبال آن قیمت کربنات کلسیم را نیز مورد تاثیر خود قرار می‌ دهد. علاوه بر این موارد عوامل جانبی دیگر مانند بسته ‌بندی این ترکیبات، حمل و نقل آنها و کیفیت این محصولات و نام شرکت های تولید کننده نیز می ‌تواند بر روی قیمت نهایی پودر کربنات کلسیم  تاثیر گذار باشد. یعنی هر چقدر شرکت‌ های تولید کننده این تولیدات معتبر تر و مطمئن تر باشند، مسلماً قیمت محصولات آنها مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کارخانه تولید بهترین کلسیم کربنات در سلفچگان

فروش پودر کربنات کلسیم

بسته بندی پودر کربنات کلسیم، همانند دیگر پودرهای میکرونیزه یکی از فاکتورهای مهم فروش این محصولات می باشد چرا که در صورت بسته بندی نامناسب این پودرهای میکرونیزه و در صورتی که استانداردهای لازم برای بسته بندی کردن گرید های مختلف این ترکیبات رعایت نشود، می‌ تواند میزان فروش و قیمت محصول نهایی را تحت تاثیر خود قرار دهد. شایان ذکر است که بسته بندی ها علاوه بر اینکه بر میزان فروش پودر های میکرونیزه  اثر می ‌گذارد در نگهداری طولانی مدت و حمل و نقل آسان تر این محصولات نیز اثرگذار خواهد بود. در مجموعه صنعتی آروشا، طراحی بسته بندی های کربنات کلسیم به نوعی است که بر اساس نظر  مشتریان انجام می شود، از این رو میتوان افزود در این مجموعه بسته بندی محصولات نقش مهم و اساسی را ایفا می نماید. مجموعه صنعتی آروشا پودر فعالیت‌ های تجاری خود را به صورت اینترنتی به انجام می رساند و از آنجایی که در فرایندهای اینترنتی امکان امتحان محصول و تست بسته بندی از مشتریان گرفته می شود اما این مجموعه تولید کننده با بسته بندی های جذاب باعث افزایش فروش و موفقیت بیشتر خریداران در زمینه خرید این محصولات شده است و از بسته بندی های مناسب با هدف افزایش فروش این محصولات و حفظ کیفیت آنها استفاده می نماید.

شرکت تولید کننده پودر کربنات کلسیم روکش دار

تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

سنگ کربنات کلسیم به صورت لاشه از معادن دارای سنگ با کیفیت و درجه خلوص بالا تهیه می شود . و سپس توسط دستگاه سرند ، خاک همراه آن جدا می گردد. در ادامه سنگ ها شستشو داده می شود تا ناخالصی آنها نیز جدا سازی شود . سپس سنگ کربنات کلسیم توسط دستگاه آسیاب فکی خرد می شود .

دستگاه آسیاب فکی

دستگاه آسیاب فکی : یک نوع خرد کننده انواع سنگ های معدنی می باشد که با حرکت یک فک متحرک در مجاورت فک ثابت به صورت مورب با فشار زیادی که به مواد معدنی وارد می نماید باعث عمل خردایش می گردد. سنگ کربنات کلسیم خرد شده توسط نوار نقاله به دستگاه آسیاب چکشی منتقل می شود. و در ابعاد ۵ تا ۱۵ میلی متر دانه بندی می شود .

آسیاب چکشی

تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

آسیاب چکشی (hammermill) وسیله‌ای است که هدف آن تقسیم یا خرد کردن مواد جامد به قطعات کوچک‌تر با ضربه‌های متوالی چکش‌ها کوچک است. این وسیله پرکاربردترین و شناخته شده‌ترین دستگاه خردکن است که با به‌کارگیری از اصل ضربه در خرد کردن سنگ‌ها کاربرد دارد.  پودر سنگ این مرحله به سیلوهای ذخیره منتقل می شود تا بعنوان ماده اولیه خط تولید پودر میکرونیزه مورد استفاده
قرار گیرد. سنگ خورد شده کربنات کلسیم توسط فیلر به داخل آسیاب بال میل منتقل می شود .

دستگاه آسیاب بال میل

تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم کارخانجات آروشا
دستگاه آسیاب بال میل : دستگاه اصلی پودر نمودن سنگ کربنات کلسیم می باشد و داخل دستگاه گلوله های فولادی قرار دارد که در اثر چرخش آسیاب ، باعث کوبیده شدن سنگ کربنات کلسیم می شود . در ادامه بعد از کوبیده شدن سنگ کربنات کلسیم توسط بالابر به داخل سپرایتور کلاسفایر منتقل می گردد .

دستگاه سپرایتور کلاسفایر

تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم کارخانجات آروشا

دستگاه سپرایتور کلاسفایر سنگ های درشت دانه را از پودر جدا می کند . تا مجدد این سنگ های درشت دانه در آسیاب بال میل مودر کوبش قرار گیرند. سنگ های درشت دانه به دستگاه آسیاب بال میل برگشت می خورند تا مجدد عمل کوبش بر روی آنها انجام شود. پودرهای جدا شده توسط کلاسفایر وارد دستگاه سیکلون ها می شود و به وسیله فن سانتریفیوژ به دو نوع دانه بندی تفکیک می شوند .

دستگاه سیکلون

تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم کارخانه کربنات

دستگاه سیکلون یا سایکلون سیستم های جمع آوری کننده ذرات مبتنی بر نیروی گریز از مرکز هستند که از اثر گرد بادی برای جدا کردن ذرات غبار از جریان گاز استفاده می شوند. از سیستم های جمع آوری سیکلونی معمولاً به عنوان پیش جدا کننده برای کاهش میزان غبار رسیده به جدا کننده نهائی استفاده می ‏شود این جدا کننده ها برای جمع آوری ذراتی با اندازه متوسط تا درشت بسیار مناسب هستند.
پودر کربنات کلسیم با مش ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ از هاپر تخلیه سیکلون ها خارج شده و توسط دستگاه کیسه پر کن بسته بندی می شوند. مش های بالای ۱۲۰۰ که با مکش فن سانتریفیوژ وارد بک فیلتر شده اند توسط کیسه های پلی استری از هاپر تخلیه مربوطه بسته بندی می شوند .

کارخانه تولید کربنات کلسیم

کارخانه تولید کربنات کلسیم آروشا به آخرین تجهیزات و ماشین آلات روز تولید پودر میکرونیزه مجهز بوده و به همین سبب بهترین نوع پودر کربنات کلسیم میکرونیزه سفید در کشور را تولید وبه مشتریان  عرضه می نماید . تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم توسط کارخانه آروشا به بیشترین ظرفیت ممکن طی سالهای اخیر یعنی ۴۰۰۰ تن در ماه رسیده است . شما می توانید از طریق این سایت از آخرین قیمت پودر میکرونیزه کربنات کلسیم مطلع شوید . چنانچه تمایل به خرید از مجموعه آروشا دارید می توانید جهت ثبت سفارش با مشاوران آروشا تماس حاصل فرمائید .

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 68

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی