تولید کربنات کلسیم نکا

4.9
(55)

محصول کربنات کلسیم ، که از سنگ‌های معدنی آهک و مرمر استخراج شده از معادن لرستان استخراج می‌شود و از مرغوبترین انواع پودر کربنات سفید مورد استفاده در صنایع مختلف می‌باشد. گروه کارخانجات صنعتی آروشا که دارای مجهزترین خطوط تولید پودرهای معدنی هستند، تولید و فروش مستقیم این پودر سفید و پرکاربرد را در لیست  فعالیت‌های موفق خود به ثبت رسانده اند. شما می توانید بهترین کربنات کلسیم نکا را از مجموعه آروشا پودر خریداری نمائید.

تولید کربنات کلسیم نکا

انواع پودر کربنات کلسیم مخصوص مواد بهداشتی

کاربرد پودر کربنات کلسیم در صنعت تولید مواد بهداشتی در سال های اخیر بسیار قابل توجه بوده است و با در نظر گرفتن تکنولوژی هایی که در اختیار تولیدکنندگان پودر های میکرونیزه قرار گرفته است، نمونه های متفاوتی برای تولید هر یک از مواد بهداشتی به بازار عرضه شدند. در زمینه معرفی انواع پودر کربنات کلسیم مخصوص صنعت مواد بهداشتی می توان به پودر کربنات کلسیم مواد شوینده، پودر کربنات کلسیم صابون، پودر کربنات کلسیم خمیر دندان، پودر کربنات کلسیم لوازم آرایشی اشاره کرد و هر کدام در مواردی با یک دیگر تفاوت و شباهت هایی دارند. پودر کربنات کلسیم مخصوص مواد شوینده به عنوان یک عامل تمیز کننده به کار گرفته می شود. این ترکیب معدنی تمایل به بهبود عملکرد ساختاری مواد شوینده دارد و خاصیت شویندگی را چندین برابر می نماید. پودر کربنات کلسیم در صنعت تولید انواع صابون های آرایشی به عنوان یکی از بهترین مواد اولیه دیده می‌ شود که عمدتاً به عنوان یک تقویت کننده و حجم دهنده قابل استفاده می باشد و باعث افزایش میزان پاک کنندگی و افزایش کف در محصولات نهایی می گردد. کربنات کلسیم به عنوان یک ساینده ملایم در محصولات مراقبتی دهان مخصوصا خمیر دندان ها قابل استفاده می باشد چرا که این پودر های میکرونیزه به راحتی به فرمولاسیون های این مواد شوینده اضافه می شود. محلول بودن در آب و روغن ویژگی مثبت کربنات کلسیم برای استفاده در این صنعت می باشد.  کاربرد دیگر این ترکیب در تولید لوازم آرایشی دیده می‌ شود که در این میان به عنوان یک سفید کننده، پر کننده و مات کننده از این ترکیبات استفاده می شود.

تولید کننده کربنات کلسیم یزد
>>

پودر کربنات کلسیم در صنعت تولید دستمال کاغذی ها هم به عنوان ماده بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد که در این میان به عنوان پرکننده و پوشش دهنده شناخته شده هستند. به کارگیری این محصولات باعث بهره وری دستگاه های تولید دستمال کاغذی می شود و هزینه های تولیدی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.

تولید کربنات کلسیم نکا

مجهزترین کارخانه تولید کربنات کلسیم

کربنات کلسیم به عنوان یک ماده معدنی پرکاربرد در صنایع گوناگون شیمیایی می‌باشد. این پودر سفید رنگ که از کانی‌های ماربل، تراورتن، آهک و آراگونیت که به صورت طبیعی در معادن معدنی یافت می‌شود، استخراج می‌شوند. از آنجا که شهرستان الیگودرز دارای معادن غنی از کانی‌های کربنات کلسیم می‌باشد، به عنوان یکی از منابع با کیفیت تهیه کربنات کلسیم به حساب می‌آید. کربنات کلسیم سفید به دلیل مرغوبیت فوق العاده‌ای که دارد، از محبوبیت خاصی در میان واحدهای تولید کننده برخوردار است. به دلیل وسعت فراوانی که کربنات کلسیم  در حوزه‌ی صنعت، بخصوص صنایعی رنگ سازی، استخراج و ذوب فلزات آهن و فولاد دارد، تولید آن توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌گیرد.  با توجه به این موضوع یافتن یک تولید کننده معتبر و قابل اعتماد اولین اقدامی است که صاحبان واحدهای تولیدی باید آن را انجام دهند، بنابراین لازم است در این مقاله به معرفی بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید کربنات کلسیم ایران بپردازیم. نام این مجموعه صنعتی قطعا برای صاحبان مشاغل صنعتی آشنا می‌باشد. برند آروشا که دارنده‌ی گواهینامه استاندارد تولید پودر کربنات ممتاز و اصل می‌باشد با استفاده و بهره گیری، از مجهزترین خطوط تولید و لابراتوارهای اختصاصی، تولید کربنات کلسیم سفید را در مجموعه کارخانجات خود، به انجام می‌ رساند.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 400 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 22

نمایندگی فروش کربنات کلسیم نکا

شرکت آروشا با تولید کربنات کلسیم نکا به صورت کاملا سفید و کریستالی در سایزها و مش بندی‌های مختلف، توانایی لازم و کافی در جهت تامین پودر کربنات سفید با کاربردهای متفاوت را از آغاز فعالیت مجموعه خود کسب نموده است و با توجه به افزایش رونق کربنات کلسیم به دلیل کیفیت و کارآمدن بودن این پودر معدنی و همچنین جلب رضایت مشتریان دائمی که دربر گیرنده‌ی تولیدکنندگان خارجی و داخلی می‌باشد، فروش کربنات کلسیم سفید را به صورت مستقیم از کارخانه از طریق ثبت سفارشات به صورت آنلاین و غیر حضوری در پیش گرفته است. این گروه صنعتی علاوه بر فروش کربنات کلسیم میکرونیزه اصل در کشور، صادرات این محصول را به صورت انبوه و در مش‌های گوناگون به دیگر کشورها انجام می‌دهد.

عرضه مستقیم بهترین کربنات کلسیم نکا

ارائه مناسب ترین لیست قیمت کربنات اصل توسط برند آروشا به عنوان مورد اعتماد ترین و بزرگترین نمایندگی فروش کربنات اصل در خاورمیانه، باعث جذب بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی برای خرید مرغوب ترین نوع کربنات کلسیم از گروه تجاری آروشا شده است.

کیفیت بالقوه‌ی و درصد بسیار ناچیز ناخالصی موجود در پودر کربنات تولید شده کارخانجات آروشا از مهمترین متریال‌های مورد نظر خریداران و مصرف کنندگان کربنات کلسیم نکا آروشا برای انتخاب و استفاده می‌باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 55

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی