تولید کننده کربنات کلسیم مخصوص رزین

4.9
(22)

مجموعه صنعتی کارخانجات آروشا بعنوان بزرگترین تولید کننده کربنات کلسیم مخصوص رزین و چسب ، تامین بخش عمده نیاز این صنایع را برعهده دارد . کربنات کلسیم مخصوص رزین از نظر ساختار و دانه بندی متفاوت از سایر انواع کربنات کلسیم موجود در بازار می باشد. علت این تفاوت افزایش کیفیت رزین و چسب تولید شده می باشد.

تولید کننده کربنات کلسیم مخصوص رزینمرکز خرید و فروش کربنات کلسیم رزین

خرید و فروش کربنات کلسیم رزین چه در داخل و چه در بین کشور های آسیای شرقی توسط مصرف کنندگان روز به روز در حال افزایش می باشد و دلیل این مسئله این است که تولید این محصولات در مجموعه آروشا پودر با استانداردهای بین المللی صورت می گیرد. رعایت استاندارد های بین المللی در تولید این ترکیبات معدنی باعث شده است کیفیت فوق العاده ای از تولیدات مجموعه آروشا پودر فراهم گردد و تقاضای این محصول از این مجموعه، توسط کشورهای همسایه نیز افزایش چشمگیری داشته است. کربنات کلسیم مخصوص رزین تولید شده در این کارخانه از ویژگی های قابل توجهی بهره مند می باشد که در این میان می‌ توان به وزن بسیار سبک این پودر های میکرونیزه، مقاومت و استحکام بالای آن ها و استفاده از بهترین مواد اولیه با بالاترین درجه خلوص با توجه به استانداردها در تولید آنها اشاره کرد.  از کربنات کلسیم در صنعت تولید رزین به عنوان یک پر کننده و یک رنگدانه با پوشش ‌دهی بالا برای افزایش رنگ سفید استفاده می گردد و در واقع این محصولات به واسطه داشتن مقاومت بالا در برابر شعله و رطوبت، جذب بهتر مواد اولیه را در تولید انواع رزین فراهم می آوردند.

تولید کننده کربنات کلسیم مخصوص رزین

کارخانه تولید کربنات کلسیم

کارخانه آروشا پودر، تولید کربنات کلسیم در گرید های متنوع را به انجام می رساند و این ترکیبات معدنی پرکاربرد را با مناسبترین قیمت در اختیار تمامی مصرف کنندگان قرار می دهد. قیمت انواع کربنات کلسیم توسط مجموعه آروشا پودر مناسب تر از دیگر شرکت‌ های تولیدکننده اعلام می شود و صحت این ادعا قابل بررسی و مقایسه می باشد. عوامل زیادی بر روی قیمت خرید  کربنات کلسیم تاثیر گذار می باشد که در این میان نوع  و گرید این ترکیبات معدنی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و بدیهی است که قیمت کربنات کلسیم در گرید های صنعتی و آزمایشگاهی با یک دیگر کاملاً متفاوت باشد. اما به طور کلی می ‌توان گفت انواع گریدهای کربنات کلسیم با قیمت مناسب در مجموعه آروشا عرضه می گردد. از آنجایی که این کارخانه تولیدی محصولاتش را به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می ‌رساند و در فرآیندهای فروش آن هیچ واسطه‌ ای دخیل نیست، توانسته این امر را محقق سازد و انواع کربنات کلسیم را با کمترین قیمت در اختیار تمامی متقاضیان خود قرار دهد.

تولید بهترین پودر مل میکرونیزه مش ۲۰۰
>>

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 1500 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 28

قیمت فروش کربنات کلسیم

همانطور که اشاره شد قیمت فروش کربنات کلسیم متاثر از عوامل بسیار زیادی است که در این میان نوع و گرید این محصولات بسیار متفاوت و قابل توجه می باشد. کربنات کلسیم در گریدهای مختلف کاربرد های بی نظیر را در صنایع از آن خود می نماید و همین پارامتر در تعیین قیمت نهایی این محصولات تاثیر می گذارد. البته ناگفته نماند که نام برند و شرکت تولید کننده این پودرهای میکرونیزه می تواند به صورت مستقیم در تعیین قیمت نهایی آنها تاثیر داشته باشد. برای دریافت لیست قیمت فروش کربنات کلسیم با مشاورین مجموعه آروشا پودر در ارتباط باشید.

مزیت کربنات کلسیم مخصوص رزین آروشا

کربنات کلسیم آروشا در رزین پلی استری غیر اشباع باعث بهبود ویژگی های مکانیکی و ساختاری رزین می گردد. هزینه مواد اولیه تولید را کاهش می دهد .
پروسه عمل آوری رزین های پلی استر کاملا شیمیایی و گرمازا می باشد ، کربنات کلسیم بعنوان یک ماده معدنی مناسب مانع از ایجاد ترک های ریز در قطعه می گردد.
کربنات کلسیم در تولید رزین موجب بهبود خواص سطحی ، کاهش انقباض و تنش های داخلی می گردد.با پر شدن فضای خالی توسط کربنات کلسیم ، جابجایی بخشی از مولکول های رزین، منجر به کاهش ویسکوزیته می شود . افزودن کربنات کلسیم منجر به بهبود دانسیته حجمی رزین می شود. با افزودن کربنات کلسیم به رزین ، واکنش پذیری نیز بهبود می یابد.

کارخانه تولید کربنات کلسیم

مشخصات پودر میکرونیزه کربنات کلسیم مخصوص رزین و رنگ

  • مقدار cao بیش از نود و هفت درصد
  • مقدار fe2o3 کمتر از یک درصد
  • حداقل مش یا دانه بندی کربنات ۶۰۰
  • درصد مصرف پودر در صنعت رنگ ایران ۲۲ درصد

تولید کننده کربنات کلسیم مخصوص رزین

بدلیل کیفیت مناسب و رعایت استاندارد پودر کربنات کلسیم مخصوص رزین و رنگ در خط تولید کربنات کلسیم مجموعه آروشا ، واحدهای تولیدی معتبر این بخش از صنعت نسبت به تهیه کربنات کلسیم مورد نیاز خود از طریق گروه صنعتی کارخانجات آروشا اقدام می نمایند .
ارتباط تجاری مجموعه آروشا با واحدهای صنعتی معتبر کشور باعث تاکید هیات مدیره در افزایش کیفیت محصول و دقت در تامین نظر مشتریان گرامی شده است .
به همین لحاظ محصول تولید شده به صورت مستمر در واحد کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد.
تامین سنگ کربنات کلسیم صرفا از معادن مهم دارای حداکثر خلوص ممکن انجام می پذیرد .
جهت ثبت سفارش می توانید با مشاوران فروش مجموعه آروشا تماس حاصل فرمائید .

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 22

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی