خرید پودر ماستیک کناف ۲۰ کیلویی

4.9
(60)

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مواد و تجهیزات برای رنگ آمیزی ساختمان ها پودر های ماستیک کناف می باشد که کیفیت رنگ آمیزی را چند برابر می کنند. معمولا پودر های ماستیک در بازار در اندازه ها و بسته بندی های ۲۰ کیلویی به فروش می رسند و مصرف آن ها در رنگ باعث می شود تا سطح دیوار صاف و یکدست شود. شما می توانید برای تهیه و خرید این پودر ماستیک کناف ۲۰ کیلویی از طریق سایت ما اقدام نمائید. مجموعه گروه صنعتی کارخانجات آروشا بعنوان بزرگترین تولید کننده پودر مل در کشور در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

خرید پودر ماستیک کناف ۲۰ کیلویی

موارد مصرف پودر ماستیک

از جمله موارد مصرف پودر ماستیک شامل موارد و ویژگی های گفته شده در متن زیر می باشد:

  1. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های پودر ماستیک برای نصب و استفاده بر روی صفحه های روکش دار گچی و صفحه هایی که بر روی آن ها عایق کاری شده است می باشد.
  2. از این پودر ها همچنین بر روی تیغه های مختلف آجری، بتنی، سفالی و … استفاده و سبب صاف و زیباتر شدن این دیوار ها می شود.
  3. بیشترین مصرف و کاربرد این مدل پودر های ماستیک برای درزگیری صفحه ها و دیوار های مختلف روکش دار کچی می باشد.
  4. به عنوان بهترین پوشش برای سطوح مختلف دیواری محسوب می شود و حتما بعد از تمام شدن کار های درزگیری از آن برای پوشش نهایی بر روی دیوار ها استفاده می شود.
  5. یکی دیگر از کاربرد های عمده پودر ماستیک استفاده از آن در داخل رنگ ها برای افزایش کارایی و زیبایی بیشتر رنگ می باشد و از ایجاد حباب های احتمالی در دیوار بعد از رنگ زدن جلوگیری می کند.
قیمت پودر ماستیک کناف عمده
>>

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در ماستیک

تمامی شما تا حالا این جمله را بار ها شنیده اید که پودر کربنات کلسیم برای صنعت ساخت و ساز و تولید مصالح ساختمانی یک ترکیب حیاتی و ضروری می‌ باشد چرا که این تولیدات از قیمت فروش پایینی برخوردار هستند و به عنوان بهترین ماده اولیه در فراهم کردن خصوصیات اصلی محصولات تولیدی تاثیر گذار می باشندY در حال حاضر از کربنات کلسیم در صنعت تولید ماستیک هم استفاده می‌ شود، این محصولات همان طور که اشاره کردیم جزو مصالح مهم در ساخت و ساز هستند که در برابر رطوبت و تغییر دما مقاومت بالایی دارند.

پودر کربنات کلسیم در این صنعت بهبود پایداری، بهبود خصوصیات ضد انقباض، بهبود تیترسکوپی، کاهش بهای تمام شده تولیدات، افزایش دوام  حرارتی را ایجاد می نماید؛  البته این نکته قابل توجه است که از انواع پودر کربنات کلسیم با دانه بندی های بسیار ریز در این صنعت بهره‌ برداری می گردد، این ترکیبات در نمونه‌ های کربنات کلسیم معمولی و معدنی بهره‌برداری می‌ شوند تا قیمت مناسبی داشته و کاهش هزینه‌ های تولید را برای صنعتگران به ارمغان آورند.

در حال حاضر حجم بسیار زیادی از کربنات کلسیم تولید شده در ایران در این صنعت به مصرف می‌ رسد و همین موضوع باعث شده است که کارخانه‌ هایی همچون آروشا پودر تولید این محصولات را در حجم های بالا به انجام برسانند، در این واحد تولید کننده به هر میزانی، صنعتگران می توانند ثبت سفارشات خود را انجام دهند و در هر محلی که می خواهند این محصولات را تحویل بگیرند.

پخش عمده پودر بتونه ماستیک کناف

در این روز ها به دلیل بالا رفتن و افزایش پیدا کردن میزان سطح تقاضا برای تهیه و خرید پودر بتونه ماستیک کناف بر میزان تولید و پخش پودر ماستیک به صورت عمده و نیز بر تعداد تولید کنندگان و کارخانه جات تولیدی این محصول روز به روز افزوده می شود تا آن ها بتوانند با تولید کردن محصولات بیشتر و با کیفیت تر پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان خاص خود باشند.

اگر بخواهیم در زمینه ی قیمت پخش عمده پودر بتونه ماستیک کناف در بازار صحبت کنیم می توانیم بگوییم که تولید کنندگان و پخش کنندگان این محصول قیمت آن را براساس عوامل و ویژگی های مختلفی تعیین و مشخص می کنند که به بعضی از این موارد در متن زیر به طور مختصر اشاره شده است:

  1. اندازه و مقدار پودر ماستیک موجود در بسته بندی ها
  2. نوع بسته بندی و ظرفی که پودر در آن نگهداری می شود.
  3. درجه ی کیفیت و مرغوبیت محصول
  4. نوع کارایی و عملکرد پودر بتونه
  5. نوع برند و مارک شرکت تولیدی و بسته بندی محصول

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی