پودر اخرا قرمز: رنگ‌آمیزی با کیفیت و مقرون به صرفه

4.9
(50)

پودر گل اخرا برند آروشا از خاک هرمز می باشد و به عنوان بی نظیر ترین نوع اخرای طبیعی در ایران و کشور های منطقه می باشد. پودر اخرا قرمز با قیمت مناسب و با کیفیت بالا در برند کارخانجات آروشا در حال فروش می باشد. شرکت آروشا با استفاده از توان علمی و‌ فنی در تولید پودر گل اخرا قرمز با کیفیت عالی تولید کرده و به مشتریان خود عرضه می نماید.
کارخانه آروشا به عنوان اولین کارخانه میکرونیزه در سطح ایران  شناخته می شود. و انواع مختلف پودر اخرا را از مش ۲۰۰ تا مش ۲۰۰۰ را تولید می کند. و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

پودر اخرا قرمز رنگ‌آمیزی با کیفیت و مقرون به صرفه

قیمت پودر اخرا

پودر اخرا در زمره ترکیبات مشتق شده از اکسید اهن است پس می‌ توان اصلی ‌ترین عامل تاثیر گذار در تعیین قیمت این ترکیبات را میزان و درصد اکسید آهن موجود در آنها دانست؛ پودر های اخرا بر مبنای همین پارامتر با درصد های متفاوتی از اکسید آهن معرفی می ‌گردند و هر چقدر درصد آنها پایین‌ تر باشد قیمت آن ها نیز پایین تر خواهد بود؛ البته عوامل بسیار بیشتری در تعیین قیمت این پودر های میکرونیزه تاثیرگذار خواهد بود که معدن خاک ها و نحوه حمل و نقل این ترکیبات از معدن تا کارخانه و بسیاری دیگر از عوامل می تواند به نوعی تعیین کننده قیمت نهایی باشد.

کیفیت معدنی که این ترکیبات از آنها استخراج می گردند نقش بسیار مهمی را در این زمینه بر عهده دارد و بر مبنای همین موضوع مدیریت شرکت آروشا پودر بیشترین تمرکز خود را در شناخت بهترین معادن دارد به‌ طوری‌ که پودر های تولید شده در این مجموعه در کل کشور بی رقیب بوده و در تمامی صنایع قابلیت استفاده را دارد.

شرکت تولید و صادرات اخرا مش 800
>>

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

ارزان ترین پودر اخرا شاهسون

ارزان ترین پودر اخرا شاهسون در بین مراکزی که به عنوان تولیدکننده این ترکیبات فعالیت دارند، مشاهده می گردد؛ همان طور که می دانید تقاضای بالایی برای خرید انواع رنگدانه های معدنی پودر اخرا در بازار وجود دارد، به همین دلیل ما شاهد فعالیت مراکز زیادی هستیم که به عنوان تولید کننده و عرضه کننده فعالیت هایی را به انجام می رسانند.

بر اساس تجربیاتی که از مشتریان عمده به ثبت رسیده است ارزانترین قیمت این ترکیبات در دست همان مراکزی است که به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم فعالیت ‌هایی را از خود به نمایش می گذارند، هر یک از شما مشتریان گرامی برای دسترسی به بهترین و ارزانترین قیمت این تولیدات بهتر است به شناخت این مراکز پرداخته و با اطمینان کامل تری خرید خود را نهایی نمایید.

ارزانترین پودر اخرا برای بهره‌ برداری در صنایع رنگ سازی و در صنایع تولید تمامی محصولات رنگی گزینه ایده آلی است، این ترکیبات از آن جهت که دارای ماهیت معدنی هستند و هیچ گونه ضرری برای محیط زیست و انسان ندارند بدون هیچ گونه محدودیت قابلیت بهره برداری را خواهند داشت و مقاومت بالای این ترکیبات در برابر تغییر رنگ از دیگر دلایل استفاده از آنها در صنایع مختلف می باشد.

پودر گل اخرا قرمز

گل اخرا قرمز یک رنگ طبیعی از سطح کره زمین می باشد. که‌ آمیزه ای از اسید آهن و مقادیر متغیری از خاک رس و سیمان است. پودر اخرا قرمز بیشتر مایل به قهوه ای است که به صورت روشن و تیره وجود دارد.

پودر اخرا نتیجه آزاد شدن آهن با ظرفیت سه و انتقال به اعماق زمین و همچنین ترکیب با سیلیس و آلومین تشکیل می شود. اخرا ها معمولا ذخایر باقی مانده از هوازدگی هستند. که به صورت پوسته یا قشرهای هوازده با ضخامت های متفاوت تشکیل می شوند. پودر اخرا قرمز حاوی مقادیر زیادی هماتیت یا اکسید آهن هیدارته است.
در زمان های قدیم برای رنگ آمیزی استفاده می شود. و جز اولین کانی های بود که توسط بشر به کار برده شده است. گل اخرا قرمز به دلیل رنگدانه های طبیعی مصرف می شود. و یکی از دلایل فراوانی اکسید آهن در دسترس بودن آن و داشتن قیمت مناسب است.

کاربرد های پودر آروشا

از پودر گل اخرا قرمز در صنایع رنگ سازی، شیشه سازی، صنایع آرایشی بهداشتی، کاغذ و پلاستیک و در صنایع الکترونیک می توان اشاره کرد.
عمده ترین کاربرد در صنایع رنگ است. که برای تهیه لعاب های کم رنگ ممکن می شود و کاربرد دارد. برای معتدل کردن رنگ ها و همچنین در رنگ روغن مصرف می شود. برای ساخت کاغذ رنگی گل اخرا را با گل چینی و یا سنگ صابون (soapstone) مخلوط می شود. و از حل کردن آن در آب با الیاف کاغذ مخلوط شده و به دستگاه همزن فرستاده می شود تا خمیر رنگی کاغذ تولید شود.
از اکسید های قرمز به طور وسیع برای پوشاننده های فولاد، بدنه کشتی ها و زیر آن و بدنه اتومبیل و همچنین در مصالح فلزی ساختمانی استفاده می شود.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی