سیلیس برای تصفیه آب: بهترین راه برای کاهش آلودگی

4.9
(43)

بهترین راه حل برای کاهش آلودگی آب‌ های آشامیدنی و استخر استفاده از سیلیس در فیلتر های شنی می ‌باشد؛ سیلیس برای تصفیه آب یک انتخاب ایده آل و هوشمندانه در سال ‌های اخیر بوده است چون این فرآورده ‌ها در حجم‌ های بالایی در دسترس هستند و با حداقل قیمت تامین می‌ گردند، البته دیگر مزیت‌ هایی از بهره‌برداری این محصولات در این صنعت مهم هم گزارش شده است که مهمترین آنها خاصیت اسیدی این فرآورده‌ هاست که باعث عدم تغییر خواص شیمیایی اب های تصفیه شده می ‌شود.

شکل ذرات سیلیس به صورت کروی می‌ باشد و بیشترین تاثیرگذاری را در ایجاد فیلتراسیون آب‌ های آلوده فراهم می‌ کند، این ترکیبات با وزن مخصوص بالاتر خود می ‌توانند حجم بیشتری از آب‌ ها را فیلتر کنند.

سیلیس برای تصفیه آب بهترین راه برای کاهش آلودگی

انواع سیلیس مورد استفاده برای تصفیه آب

سیلیس در زمره مواد معدنی دسته‌بندی می ‌گردد که عناصر اصلی موجود در آن ترکیب سیلیکون و اکسیژن گزارش شده است، این ترکیبات به صورت گسترده در صنایع مختلف مخصوصاً صنعت تصفیه به کار گرفته می ‌شوند؛ در این صنعت، این پودر حکم یک بستر فیلتر شنی را ایفا می‌ کند و با عبور دادن آب‌ های آلوده از آن ذرات معلق جذب شده و شفافیت بیشتری برای آب ایجاد می ‌گردد.

سیلیس لعاب سازی با قیمت مناسب از شرکت معتبر آروشا پودر
>>

سیلیس برای تصفیه آب در دو دسته اصلی معرفی می‌ شود، این ترکیبات در نمونه ‌های معدنی در دو دسته سیلیس دانه ریز و سیلیس دانه درشت معرفی می ‌شوند؛ سیلیس دانه ریز برای تصفیه آب‌ های آشامیدنی بیشتر قابل توجه می ‌باشد، در صورتی که سیلیس دانه درشت برای تصفیه آب‌ های صنعتی و فاضلاب ‌ها گزینه بهتری به نظر می ‌رسد.

در کنار این محصولات سیلیس مصنوعی هم معرفی می ‌گردد که این ترکیبات خلوص بالاتر و مقاومت بیشتری نسبت به سیلیس طبیعی دارند.

قیمت و خرید سیلیس شیشه‌ای تصفیه آب

همان طور که اشاره کردیم سیلیس شیشه‌ ای تصفیه آب و فاضلاب دارای نمونه ‌های متفاوتی است که انتظار می ‌رود هر کدام از آنها قیمت خرید متنوعی نیز داشته باشند، بر مبنای ویژگی ‌های ثبت شده برای انواع سیلیس طبیعی و مصنوعی، نمونه‌ های مصنوعی قیمت بالاتری دارند و در حال حاضر برای شرایط حساس‌تر گزینه ایده آل‌تری به نظر می ‌رسند.

در کنار متفاوت بودن قیمت خرید انواع سیلیس از نظر روش‌ های تولیدی ممکن است واحد های تولید کننده و عرضه کننده هم قیمت‌ های متفاوتی را برای فروش محصولات اعلام نمایند، بر مبنای این پارامتر بهتر است خرید سیلیس شیشه‌ ای تصفیه آب را از شرکت تولیدی آروشا پودر که جزو تولید کنندگان مستقیم و برتر در ایران می ‌باشد را انجام دهید؛ در آروشا پودر خدمات پس از فروش ارزنده معرفی می‌ گردد که این پارامتر تضمین کیفیت را برای شما به ارمغان می ‌آورد.

سیلیس با بهترین قیمت برای تولید سنگ مصنوعی
>>

قیمت و خرید سیلیس شیشه‌ای تصفیه آب

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 43

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی