شرکت تولید بنتونیت صنعت نفت قاین

4.8
(34)

مجموعه صنعتی آروشا پودر به عنوان اولین شرکت تولید بنتونیت صنعت نفت قاین، همواره در تلاش است تا کالاهای خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار دهد تا از این طریقه به تضمین کیفیت و تضمین قیمت این محصولات پرداخته و رضایت متقاضیان بسیار زیادی را برای خود جلب نماید.

 شرکت تولید بنتونیت صنعت نفت قاین

نمایندگی تولید بنتونیت صنعت نفت صادراتی

مجموعه صنعتی آروشا پودر، در سال‌های اخیر با اقدامات بسیار زیادی که در زمینه تولید انواع بنتونیت معدنی و صادراتی انجام داده است، توانسته نمایندگی تولید بهترین محصولات را از آن خود نماید و به عنوان بزرگترین تولید کننده این نوع محصولات شهرت جهانی کسب کرده است.

در این مجموعه صنعتی تولید بنتونیت صادراتی، با هدف ارسال به کشورهای متقاضی در بسته‌بندی‌های استاندارد و مطمئنی ارائه می گردند و به واسطه تلاش و همت پرسنل فعال در این مجموعه، صادرات این نوع کالاها با هزینه‌های بسیار اندکی انجام می پذیرد تا فعالیت بازرگانی های صادراتی در این زمینه گسترده تر شود و از نظر اقتصادی شرایط بهتری برای کشور به وجود آید.

نمایندگی فروش بنتونیت فله کرمان
>>

آنالیز شیمیایی پودربنتونیت حفاری

Measure Element Measure Element
0.29 K2o 57.58 SIO2
0.69 TIO2 13.30 AL2O3
2.80 MGO 6.09 FE2O3
12.66 LOI 2.38 CAO
2.78 NA2O

کارخانه تولیدکننده بنتونیت گل حفاری

مجموعه صنعتی آروشا پودر، علاوه بر نمایندگی بنتونیت صادراتی، به عنوان اولین کارخانه تولیدکننده بنتونیت گل حفاری نیز اقدامات گسترده‌ای را به انجام می‌ رساند و با تکیه بر دانش کادری مجرب و استفاده از تجهیزات برتر در خط تولید خود، بهترین محصولات را در این زمینه ارائه می‌ دهد.

بنتونیت جزو ترکیبات معدنی پرکاربرد در پالایشگاه‌ های نفت و گاز است که برای انجام فرآیند های حفاری در بهترین شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. بنتونیت گل حفاری از قیمت فروش بسیار مناسب برخوردار است و استفاده از آن از نظر اقتصادی در فرایند های حفاری بسیار کارآمد و ارزشمند می باشد.

نمایندگی عرضه مستقیم بنتونیت کاهش بوی فضولات

بنتونیت یکی از پرمصرف ترین مواد خام در جهان است که کاربردهای جدید آن دایم در حال توسعه می باشد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که استفاده از آن تا هزاره های بعدی از رشد خوبی برخوردار باشد. طیف کاربری بنتونیت از صنایع نفت و گاز گرفته تا مزارع پرورش دام و طیور گسترده می باشد.

از بنتونیت برای کاهش بوی فضولات در مزارع پرورش انواع دام و طیور استفاده می شود و همواره در بازار تقاضا برای خرید این محصولات در حجم های بسیار زیادی به چشم می خورد.در راستای همین امر در حال حاضر نمایندگی عرضه مستقیم بنتونیت دام و طیور فعالیت‌ های گسترده‌ ای را برای معرفی این محصولات به انجام می رساند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 34

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی