مجموعه صنعتی تولید و صادرات پودر اخرا مش 800

4.9
(33)

پودر اخرا مش 800 یک پودر خاک طبیعی و پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. کاربرد بسیار زیاد این پودر معدنی باعث افزایش تولید آن در حجم انبوه و تقاضای خرید آن از سوی شرکت های صنعتی تولیدی مختلف شده است. معادن موجود در ایران دارای این ماده معدنی مرغوب با درصد خلوص بالا هستند.

 

صادرات پودر اخرا مش 800

صادرات پودر اخرا مش 800

گروه صنعتی کارخانجات آروشا برای سال های متمادی است که بهترین پودر اخرا مش 800 را به مشتریان عرضه نموده است. این مجموعه صنعتی و تولیدی با تولید پودر اخرا هرمز خود به بازار در تامین نیازهای صنایع داخلی و خارجی به پودرهای معدنی نقش مهمی ایفا کرده است. البته لازم به ذکر است که کاربرد این پودر معدنی به بازارهای صنعتی محدود نمی شود. این پودر معدنی در بین مصرف کنندگان به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است. بر اساس ادعای متخصصین پوست و مو برای تولید ماسک عالی به منظور پاکسازی پوست صورت می توان از خاک خالص اخرا استفاده کرد. امکان ترکیب این خاک به راحتی با آب و دیگر محصولات مرطوب کننده برای شما وجود دارد. از این رو می توان از آن به عنوان ماسک و پاک کننده عالی صورت استفاده کرد.

مرکز توزیع پودر رنگ مشکی سیمانی
>>

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

عرضه مستقیم پیگمنت اخرا قرمز

شرکت آروشا پودر که یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان پودر اخرا مش 800 می باشد، اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود نموده است. عرضه مستقیم محصولات این شرکت صنعتی و تولیدی کاهش هزینه ها را برای صنایع تولیدی به همراه دارد از این رو خرید آن مورد استقبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته است.

همانطور که از نام پودر اخرا مش 800 پیداست در صنایع رنگ و رزین بیشترین کاربرد را دارد. امروزه این شرکت صنعتی و تولیدی علاوه بر توزیع مستقیم این خاک معدنی و رنگ های پودری، اقدام به فروش اینترنتی این محصولات نموده است. از آنجا که واسطه ها در فروش مستقیم حذف می شوند هزینه های مربوط به واسطه ها و خرده فروشان حذف می گردد از این رو محصول نهایی با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود.

صادرات پودر اخرا مش 800

مرکز عرضه رنگ پودری اخرا میکرونیزه

پودر اخرا  یکی از فراورده های خاک معدنی اخرا می باشد که مهمترین کاربرد آن در صنایع لاستیک، پلاستیک، سرامیک، موزاییک و رنگ سازی است. کارخانه آروشا پودر یکی از نمایندگان پودر اخرا  می باشد از این رو در تامین این نیاز بازار نقش مهمی را ایفا می کند. همواره توصیه می کنیم در صورت نیاز به این پودر معدنی و فرآورده های مختلف آن، این تولید کننده رنگ اخرا مش 800 را در نظر داشته باشید. این کارخانه به منظور جذب رضایت و خشنودی مشتریان خود شرایطی را ایجاد نموده است که با نخستین تجربه خرید از این مجموعه صنعتی و تولیدی به یکی از مشتریان دائمی آن تبدیل می شوید. قیمت پودر اخرایی بندرعباس در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه است.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 33

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی