صادرات پودر کربنات کلسیم یزد

4.9
(60)

پودر کربنات کلسیم یزد یکی از مرغوب ترین پودرهای صنعتی موجود در بازار است. این پودر به عنوان پودر صادراتی نیز شناخته می شود.

صادرات پودر کربنات کلسیم یزد

آنچه در مورد پودر کربنات کلسیم نمی دانید

فراورده کربنات کلسیم را می توان در قالب های متفاوت جستجو کرد، این ترکیبات بعد از فرآوری های نهایی به صورت پودر های میکرونیزه توسط کارخانه هایی ارائه می گردند و استفاده و کاربری آنها نسبت به سنگ های معدنی برای صنعتگران راحت تر و مقرون به صرفه تر می باشد؛ صنایعی که از پودر کربنات کلسیم در تولید محصولات خود استفاده می نمایند تعداد بی شماری دارند اما مهم‌ترین آنها صنایع بهداشتی و دارویی، صنعت ساختمان سازی، پلاستیکف ذوب آهن و رنگ سازی می باشد، این ترکیبات همچنین به عنوان پرکننده، ضدعفونی کننده، حذف ناخالصی ها از آب و فاضلاب ها و همچنین تامین کلسیم در کشاورزی هم کاربرد های متعددی دارند.

شایان ذکر است که بدانید پودر های کربنات کلسیم در حال حاضر در گرید های خوراکی، صنعتی و آزمایشگاهی در بازار معرفی می گردند که نمونه های صنعتی این ترکیبات نیز در دو نمونه معدنی و رسوبی قابل مشاهده می باشند و هر یک از این تولیدات نقش مهمی در بین صنعتگران برعهده می‌ گیرند و مسلما با قیمت های متنوعی معرفی می شوند.

نوع بسته بندی کربنات کلسیم

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 ناموجود

قیمت بهترین انواع کربنات کلسیم

همان طور که اشاره کردیم انواع کربنات کلسیم را می‌ توان جزو مفیدترین مواد طبیعی دسته بندی کرد که به طرز قابل توجهی در زندگی بشر ایفای نقش می نمایند، به همین دلیل در حال حاضر تقاضای بالایی برای خرید این محصولات در بازار مشاهده می گردد و کیفیت و قیمت آنها رقابت شدیدی را در بین تولیدکنندگان به وجود آورده است.

قیمت پودر کربنات کلسیم همان طور که قبل‌ تر اشاره کردیم مسلما به کیفیت این محصولات و نوع آنها بیشتر از همه وابسته می‌ باشد اما این که این ترکیبات به چه روشی فرآوری و به کمک چه دستگاه های، فرآیند های تولید را پشت سر می‌ گذارند هم اهمیت دارد و در اینجا مجموعه آروشا پودر، با در نظر گرفتن همین تاثیرگذاری از دستگاه ها و روش های به روز و هوشمند استفاده می نماید و با کیفیت ترین و بهداشتی ترین کربنات کلسیم را تولید و به صورت عمده در بازار در بین طرفداران ویژه ارائه می کند؛ قیمت کربنات کلسیم عرضه شده در این مجموعه رقابتی اعلام می گردد چون این واحد به صورت سالانه در حال فعالیت است و تولید روزانه این ترکیبات را نیز به انجام می رساند.

شرکت تولید و فروش پودر کربنات کلسیم یزد

پودر کربنات کلسیم یزد از مرغوب ترین پودرهای صنعتی به شمار می رود. وجود کارخانه های معتبر تولید پودر کربنات کلسیم، برای هر کشوری لازم است. چرا که این محصول باعث کیفیت بخشی به تولید محصول می شود. بنابراین با استفاده از پودر کربنات کلسیم در تولید محصولاتی مانند کاغذ، لاستیک، رنگ، پلاستیک، لوله های عایق، تغذیه دام و طیور و… می توان کیفیت محصولات داخلی را بهبود بخشید. در نتیجه نیاز بازار تکمیل شده و درصد واردات کالا کاهش خواهد یافت. از مزیت های پودر کربنات کلسیم می توان به مقاومت خوب آن در برابر اشعه های فرابنفش، خاصیت آبگریزی و… اشاره کرد.

تولید پودر کربنات کلسیم یزد در انواع مرغوب نیاز به تجهیزاتی مدرن و فرمولاسیونی پیشرفته دارد. مجموعه آروشا پودر به عنوان یک شرکت تولید کربنات سفید در ایران و آسیا شناخته شده است. هر ساله بخشی از محصولات تولید شده در این کارخانه به نقاط مختلف دنیا صادر می شوند. این مسئله نشان دهنده کیفیت بالای تولید محصول در این مجموعه می باشد.

فروشنده پودر کربنات کلسیم سفید

علاوه بر مسئله تولید پودر کربنات کلسیم یزد مسئله فروش آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که هزینه واردات این پودر های صنعتی به داخل بسیار بالاست، در نتیجه صنایع محصولات را با قیمت بیشتری می خرند و قیمت محصولات تولید شده آنها نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین برای رسیدن کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم، وجود یک مرکز توزیع کربنات ممتاز مانند مجموعه آروشا پودر در کشور ضروری است. در این صورت کالای مرغوب تولید شده در داخل، با قیمت مناسبی به دست صنایع خواهد رسید. بنابراین ضمن حفظ کیفیت نهایی محصولات تولید شده توسط صنایع، قیمت نهایی آنها کاهش خواهد یافت. در نتیجه محصولات با قیمت مناسبی به دست مشتری می رسند.

شرکت تولید بهترین کربنات کلسیم

کارخانه آروشا پودر، علاوه بر تولید محصول در زمینه فروش کربنات درجه یک نیز فعالیت می کند. این کارخانه با شعار حمایت از تولید ملی، محصولات خود را با کمترین سود ممکن و به قیمت خط تولید به دست صنایع می رساند. صنایع با استفاده از محصولات این کارخانه، می توانند ضمن ارتقای کیفیت محصولات خود، آن را با قیمتی مناسب به مشتری عرضه کنند. در نتیجه نیاز بازار تکمیل شده و درصد نیاز به کالای خارجی کاهش پیدا می کند. به علاوه صنایع می توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت کیسه ای و عمده از کارخانه ما دریافت کنند که در این صورت نیز هزینه های مصرفی آنها با کاهش خوبی مواجه خواهد شد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی