فروش عمده پودر مل تحویل درب کارخانه

4.9
(61)

از طریق فروش عمده پودر مل به قیمت درب کارخانه توانسته ایم پودر مل مورد نیاز بسیاری از مشتریان در سراسر کشور را تامین نمائیم .  مشتریان متقاضی پودر مل با کیفیت بالا و یکدست می توانند جهت سفارش پودر مل مورد نیاز خود با مشاوران فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل نمایند.

فروش عمده پودر مل تحویل درب کارخانه

تولید کننده پودر مل ساختمانی و صنعتی

گروه صنعتی کارخانجات آروشا یکی از پیشرفته ترین مجموعه های تولید پودر مل با کیفیت در ایران می باشد. پودر مل در زبان لاتین با عنوان marble dust شناخته می شود . برخی افراد عبارت marble dust را به عنوان پودر مرمر ترجمه می کنند .  شایان ذکر است پودر مرمر و پودر مل هر دو دارای کربنات کلسیم (CaCo3) می باشند. پودر مل ، ماده اصلی بتونه و یا خمیر بتونه می باشد که از آن به عنوان گل بتونه یاد می شود . پودر مل یکدست و با کیفیت آروشا به رنگ سفید مایل به کرم می باشد .از پودر مل در ساختمان سازی از قبیل بند کشی و پر کردن فضای بین کاشی و موزائیک ها ، بتونه رنگ کاری و نقاشی و … استفاده می شود .
همچنین از دیگر کاربردهای پودر مل می توان به استفاده از مل در لاک های شیمیایی ، عطر سازی ، لاستیک سازی ، خمیر دندان و مجسمه سازی اشاره نمود .
پودر مل دارای دانه‌بندی ریز می باشد و عمدتا در گروه مصالح نقاشی ساختمان طبقه بندی می شود. مل سبک و کم حجم می‌باشد و به آسانی در حلال‌های مختلف حل می‌گردد. میزان چسبندگی پودر مل زیاد است و پس از خشک شدن و از دست دادن رطوبت بسیار مقاوم می‌شود.

آنالیز شیمیایی پودر مل

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

انواع پودر مل و قیمت آنها

با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌ ها و تجهیزات پیشرفته برای کارخانه های تولید کننده انواع فرآورده های معدنی، در حال حاضر شرایط تولید انواع پودر مل با قیمت های مناسب فراهم شده است و این محصولات برای به کارگیری در صنایع مختلف با کیفیت های متنوع روانی بازار می‌ شوند؛ بر اساس استاندارد های تعریف شده در بین دسته بندی انواع پودر مل می‌ توان عنوان کرد که یک نمونه از این محصولات به صورت ریز دانه تولید می شود که به دلیل شرایط بهداشتی سنگ های اولیه مورد استفاده در تولید آنها به صورت کاملا ویژه انتخاب می گردند و این ترکیبات بیشتر در تولید خوراک دام و طیور مورد بهره برداری قرار می‌ گیرند.

نمونه دیگر پودر مل، در کارخانه آروشا پودر با مش بندی زیر ۱۰۰ تولید می گردد که بیشترین کاربرد را در ساخت انواع ملات ساختمانی از آن خود می نماید؛نوع دیگر پودر مل برای تولید روشور یا سفید آب در مجموعه اروشا پودر تولید و عرضه می‌ شود.

با در نظر گرفتن انواع مختلف پودر مل به جرات می‌  توان ادعا کرد ویژگی‌ هایی همچون دانه بندی و سایزبندی، رنگ، نوع بسته بندی و میزان درجه خلوص این محصولات جزو مهم‌ترین عواملی است که در تعیین قیمت آنها تاثیر می گذارد؛ این ماده صنعتی بیشتر به صورت تنی و با قیمت های عمده به فروش می رسد و قیمت هر کیلو یا هر تن از این محصولات بسته به شرایط بازار دچار تغییراتی می گردد، پس بهتر است خریداران برای اطلاع از قیمت روز با مشاورین آروشا پودر ارتباط برقرار نمایند.

فروش عمده پودر مل به قیمت کارخانه

کارخانه تولید پودر مل آروشا بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید انواع پودر مل ساختمانی و صنعتی در کشور می باشد.  عرضه مستقیم پودر مل به صورت فله و بسته بندی در کیسه های ۲۵ و ۳۰ کیلوگرمی می باشد . مشتریان عمده پودر مل کارخانجات آروشا از سازندگان انبوه مجتمع های مسکونی می باشند و از طریق خرید عمده این محصول مستقیما از تولید کننده ، تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می نمایند . جهت سفارش و خرید انواع پودر سنگ مورد نیاز، با مشاوران فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل فرمائید .

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 61

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی