فروش پودر تالک تهران با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت

4.9
(41)

فروش پودر تالک تهران به صورت فله و بسته بندی در اروشا پودر آغاز شده است و صنعتگران می توانند با توجه به اهمیت نوع بسته بندی این محصولات و یا قیمت فروش نهایی آنها، خرید خود را با به صورت مقرون به صرفه به انجام برسانند.

نوع بسته بندی پودر تالک افغان

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 20 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 25 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 800-1200 موجود
فله 2000-25000 ناموجود

پودر تالک دارویی

پودر تالک در گروه ترکیبات معدنی مونو کلینیکی قرار می‌ گیرد که ساختار ورقه ای شبیه میکا ها دارد؛ این ترکیبات در ساختار مولکولی خود یک شکاف کامل دارند که صفحات بین ورقه‌ های ضعیف باند را دنبال می‌ کنند و این ورقه ها توسط پیوند های واندروالسی نگهداری می‌ شوند و این امکان وجود دارد که به راحتی از یک کنار یکدیگر عبور کنند.

مشخصه نرمی شدید تالک و روان کنندگی بالای آن در دماهای بالا، برگرفته از همین ویژگی می‌ باشند، پودر تالک در صنعت داروسازی به بهره برداری می رسد، مهمترین نقش این ترکیب به منظور آسان کردن جریان دانه های قرص و همچنین آسان جدا شدن دانه ها از داخل جعبه ها می باشد، جدا کردن تکه های فشرده قرص ها و دارو ها از یکدیگر از دیگر وظایف این ترکیب معدنی در صنعت داروسازی می باشد.

فروش پودر تالک تهران

قیمت پودر تالک

ماهیت سنگ های معدنی تالک مهمترین وجه تمایز این محصولات از یکدیگر و در واقع تنوع آنها در بازار های فروش می باشد، در حال حاضر سنگ ها و کانی های تالک به عنوان بهترین ماده اولیه برای تولید انواع پودر میکرونیزه تالک به بهره‌ برداری می‌ رسند و از آنجایی که کانسنگ های تالک بر اساس سنگ مادر در نمونه های متفاوتی دسته‌ بندی می‌ شوند مسلما پودر های تولید شده نیز قیمت فروش متفاوتی دارند و بر اساس عیار سنگ های معدنی و درجه خلوص نهایی که برای پودر ها ایجاد می گردد قیمت‌ گذاری آنها انجام می پذیرد.

به صورت کلی می‌ توان عنوان کرد که قیمت پودر تالک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و این ترکیبات در بسیاری از صنایع تاثیرگذار بوده و به عنوان بهترین ترکیب معدنی سفید، قابل استفاده هستند. تنها مرکز مجهز فروش پودر تالک تهران با عنوان تجاری آروشاپودر فعالیت می نماید.

پودر تالک از کجا بخریم

غالباً یک سوال مشترک همیشه ذهن مشتریان ما را درگیر خود می کند که پودر تالک را از کجا بخریم؟ مجموعه آروشا پودر تامین کننده پودر تالک در گرید های آرایشی، دارویی و دیگر گرید های صنعتی این محصولات می باشد و شما مشتریان گرامی در هر شرایطی می توانید با مراجعه به این واحد تولید کننده نیاز خود را تامین نمایید.

با تنوع پودر های میکرونیزه تالک و کاربرد های گسترده آنها در بازار، مسلما وجود یک مرکز معتبر برای تامین مداوم نیاز صنعتگران ضروری به نظر می‌ رسد و شرکت آروشا پودر با تامین به موقع و مداوم  و فروش پودر تالک سوپر سفید همواره تلاش می نماید که در بین مصرف کنندگان شناخته شده و معروف شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 41

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی