فروش پودر کربنات کلسیم از منبع قابل اعتماد: تضمین کیفیت و قیمت مناسب

4.9
(29)

در بسیاری از صنایع از پودر کربنات کلسیم بعنوان رنگ دهنده یا فیلر و روان کننده استفاده می شود. پودر کربنات کلسیم در انواع مختلف و کیفیت های متنوع قابل تولید می باشد. دو عامل مهم در تعیین کیفیت پودر کربنات کلسیم میزان نرمی و نوع سنگ بکارگرفته شده می باشد. فروش پودر کربنات کلسیم در بسته بندی کیسه های ۲۵ و ۳۰ کیلوگرمی و یا فله ای جامبو بگ توسط کارخانه کربنات کلسیم آروشا در دانه بندی های مدنظر مشتریان و با بهترین کیفیت تضمینی کشور انجام می گردد . جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمائید .

فروش پودر کربنات کلسیم

کارخانه تولید کربنات کلسیم میکرونیزه

بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید کربنات کلسیم میکرونیزه در ایران با هدف تامین نیاز کارخانجات تولیدی و صنایع خدماتی راه اندازی شده است چرا که کربنات کلسیم جزو معدود ترکیبات معدنی است که در اکثر صنایع کاربرد های ویژه ای را از خود به نمایش می ‌گذارد. این ترکیب در تولید لاستیک خودروها، تولید وسایل الکتریکی مانند کابل ها، سیم ها و مفتول ها، تولید پلاستیک جات و پی وی سی، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید مکمل های غذایی، تولید مکمل های دارویی برای انسان مورد استفاده و بهره ‌برداری قرار می ‌گیرند و صنایع وابسته به نمونه های متفاوت کربنات کلسیم با دانه بندی ها و مش بندی های متنوع نیازمند هستند.
به همین دلیل بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید کننده این محصولات باید قادر باشد نیاز متقاضیان را از جوانب مختلف پاسخگو باشد. ما در این محتوا مجموعه صنعتی آروشا پودر را به شما خریداران عمده معرفی می نماییم که جزو بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع پودر های معدنی در ایران می باشد و خطوط تولیدی مجزایی را برای تولید و فرآوری کربنات کلسیم برای خود راه اندازی کرده است. برای خرید بهترین کربنات کلسیم از طریق همین سایت با این کارخانه تولید کننده ارتباط داشته باشید.

فروش پودر کربنات کلسیم

نحوه عرضه کربنات کلسیم در ایران

نحوه عرضه کربنات کلسیم در ایران به واسطه تقاضای بالا برای خرید این پودرهای میکرونیزه به شیوه های مختلف دیده می شود و در واقع می توان گفت هر یک از شرکت ‌های تولید کننده و عرضه کننده پودرهای میکرونیزه بر اساس شرایط و امکاناتی که دارند، خرید و فروش این محصولات را به شیوه های مختلفی به اتمام می رسانند. شایان ذکر است که نحوه عرضه کربنات کلسیم در ایران می ‌تواند به عنوان اصلی ‌ترین عامل در تعیین قیمت این محصولات تاثیر داشته باشد. در همین راستا در مجموعه صنعتی آروشا پودر که جزو بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در ایران است، همواره از فرایندهای عرضه مستقیم از درب کارخانه و به صورت اینترنتی استفاده می شود تا بتواند به پاسخ نیاز مشتریان بیشتر در بازارهای هدف بپردازد. در عرضه مستقیم از درب کارخانه و به صورت اینترنتی، کربنات کلسیم با قیمت های یکسان برای تمامی متقاضیان در نظر گرفته می شود.

کارخانه تولید مل سفید همدان
>>

شرکت تولید کننده پودر کربنات کلسیم روکش دار

تولید عمده پودر کربنات کلسیم

کربنات کلسیم ماده‌ای معدنی با فرمول شیماییCaCo3 می باشد . کربنات کلسیم به عنوان یک ماده معدنی استثنایی بیش از ۴ درصد   پوستهٔ کره زمین را شامل و در اکثر نقاط زمین پیدا می‌شود. پودر کربنات کلسیم یکی از پرکاربردترین  و مفید ترین مواد شناخته شده برای زندگی امروز انسانهاست . امکان تولید این ماده به صورت آزمایشگاهی وجود دارد . در پوسته تخم مرغ و غشای جانورانی مانند حلزون و خرچنگ نیز کربنات کلسیم وجود دارد . جنس مروارید از کربنات کلسیم است .کربنات کلسیم، بمنظور استفاده در صنعت، از معادن استخراج می‌ گردد . کربنات کلسیم خالص را می توان از سنگ مرمر تهیه نمود . و همچنین با عبور دادن دی اکسید کربن از درون محلول کلسیم هیدروکسید می توان کربنات کلسیم تولید کرد .

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 600 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 24

مصارف صنعتی پودر کربنات کلسیم آروشا

کربنات کلسیم در اثر حرارت با از دست دادن دی اکسید کربن به آهک تبدیل می‌شود . از پودر کربنات کلسیم در کارهای ساختمانی، در صنعت استخراج و تولید آهن و تولید فولاد به‌ عنوان کمک ذوب  استفاده می شود . کربنات کلسیم نقش مهم در تهیه کاربید کلسیم دارد . از آهک در کشاورزی و باغداری  برای اصلاح خاک و تنظیم پی هاش  آن نیز استفاده می‌شود. از کربنات کلسیم در صنعت کاشی و سرامیک علی الخصوص صنعت لعاب سازی استفاده می‌شود. پودر کربنات کلسیم آروشا یکی از پرکاربردترین مواد معدنی است که در صنایع کاغذ، پلاستیک‌ ، رنگ‌  و پوشش‌  هم به عنوان پرکننده و هم پوشش رنگی (به علت رنگ سفید مخصوصش) مورد استفاده قرار می گیرد . پودر کربنات کلسیم در صنعت کاغذ سازی به خاطر روشنایی بالا و پراکندگی نور به عنوان یک پرکننده ارزان استفاده می‌شود تا سطح کدر کاغذ را روشن کند.
کاربرد پودر کربنات کلسیم در ساخت و ساز : پودر کربنات کلسیم آروشا در ساخت و ساز هم برای ساختن مواد و هم به عنوان اجزاء و ذرات سیمان مورد استفاده قرار می گیرد .  در ساخت ملات برای چینش آجرها روی هم، بلوک‌های بتنی، سنگ‌ها، پوشش سقف، ترکیب رزین و کاشی‌ها کاربرد اساسی دارد . پودر کربنات کلسیم، کربن دی اکسید و آهک را تجزیه می‌کند تا یک ماده اساسی در ساخت استیل، شیشه و کاغذ را بوجود آورد .
کاربرد کربنات کلسیم در صنعت پلاستیک و لاستیک : فروش پودر کربنات کلسیم آروشا به علت خواص ویژه زیر در صنایع پلاستیک ولاستیک با استقبال گسترده ای مواجه شده است :

  • پایین بودن میزان جذب روغن
  • پخش سریع
  • ارزان بودن
  • درخشندگی خوب
  • سختی کم

کاربرد کربنات کلسیم در صنعت رنگ : فروش پودر کربنات کلسیم آروشا به علت قیمت مناسب و رقابتی ، خصوصیات نوری و مکانیکی ، به صنایع و کارخانجات رنگ سراسر کشور در حال انجام می باشد . کربنات کلسیم هر چه نرمتر باشد پوشش بهتر به رنگ می دهد.
کاربرد کربنات کلسیم در داروسازی : کربنات کلسیم در آب معمولی تقریبا نامحلول است اما  در آبی که مقداری دی اکسید کربن داشته و یا نمک های آمونیومی آن زیاد باشد به آرامی حل می شود. در الکل تقریبا نامحلول است  و در اسید استیک و اسید کلریدریک و اسید نیتریک می جوشد.
کاربرد کربنات کلسیم بعنوان پرکننده : عمده فروش فروش پودر کربنات کلسیم مجموعه صنعتی آروشا به منظور ماده پرکننده در صنایع می باشد .  پرکننده ها به مایعات و جامدات اضافه می شوند و تغییرات زیر باعث کاهش قیمت تمام شده می گردد :

  •  افزایش مقاومت مکانیکی و خاصیت شکل پذیری
  • کاهش و یا افزایش وزن مخصوص
  • افزایش مقاومت حرارتی
  • تغییر در غلظت 

برخی از مصارف کربنات کلسیم در صنعت :
کربنات کلسیم در صنایع رنگ و تولید چسب جوب .
کربنات کلسیم در صنایع پلاستیک .
کربنات کلسیم در صنایع لاستیک .
کربنات کلسیم در صنایع کفپوش .
کربنات کلسیم در صنایع ورق پی وی سی .
کربنات کلسیم در صنایع چسب ورزین ،سیم و کابل .
کربنات کلسیم در صنایع لوله پلیکا.
کربنات کلسیم در صنایع چرم مصنوعی، مرکب، کاغذ، داروئی.
کربنات کلسیم در صنایع کاغذ.
کربنات کلسیم در صنایع پلاستیک .
کربنات کلسیم در صنایع رنگسازی
کاغذ از شبکه سلولزی تشکیل شده که فیبرهای آن با ذرات کانی دانه‌ریز پر می‌شود، موادی پوششی برای افزایش کیفیت چاپ برروی کاغذ در کاغذسازی استفاده می‌شوند که کربنات کلسیم می‌تواند۵۰-۵% آن را تشکیل دهند.

فروش پودر کربنات کلسیم

ما بواسطه خط تولید مکانیزه و ماشین آلات به روز و استفاده از بهترین سنگ کربنات کلسیم معادن الیگودرز ، امکان تولید پودر کربنات کلسیم سفید و میکرونیزه با درجه کیفیت صادراتی را فراهم نموده و توانسته ایم رضایت مشتریان را از محصولات تولیدی کسب نمائیم. جهت سفارش و خرید انواع پودر کربنات کلسیم مورد نیاز، با کارشناسان فروش گروه صنعتی آروشا تماس حاصل فرمائید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 29

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی