فروش کربنات کلسیم برای صنعت پلاستیک

4.9
(61)

فروش کربنات کلسیم برای صنعت پلاستیک یکی از دهها فعالیت اقتصادی گروه صنعتی آروشا می باشد. کارخانجات تولید مواد پلاستیکی با پلی پروپیلن از مشتریان دائمی کارخانه تولید پودر آروشا برای تامین کربنات کلسیم مورد نیاز خود می باشند.

فروش کربنات کلسیم برای صنعت پلاستیک

مرکز پخش کربنات کلسیم میکرونیزه

از جمله فعالترین مرکز پخش کربنات کلسیم میکرونیزه می توان به مجموعه صنعتی آروشا پودر اشاره کرد که تولیدات خود را به صورت مستقیم ارائه می نماید. این شرکت تولید کننده چندین سال است مراکز فروش اینترنتی خود را در ایران دایر کرده و توانسته است با فعالیتهای بی نظیر خود در لیست تولیدکنندگان برتر انواع کربنات کلسیم خاورمیانه قرار بگیرد. مجموعه آروشا، در روند تولیدات خود از استانداردهای جهانی تبعیت می نماید و توانسته بخش اعظمی از صادرات این پودرهای میکرونیزه را به دیگر کشورها به خود اختصاص دهد. کربنات کلسیم میکرونیزه تولید شده در مجموعه صنعتی آروشا پودر دارای کاربردهای بی‌ نظیری بخش های صنعتی، داروسازی، خوراکی، دامداری کشاورزی و غیره می باشد و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

قیمت فروش کربنات کلسیم

قیمت فروش کربنات کلسیم در ایران بر اساس پارامترهای مختلف متاثر بر آن مشخص می گردد. قیمت فروش این ترکیبات به دلیل تنوع فراوانی که در تولید و کیفیت آنها وجود دارد، از نوسانات و تغییرات بسیار زیادی برخوردار است. کربنات کلسیم دارای گستره بزرگی از کاربردهای مهم در صنایع حساس در کشور می باشد. این ماده مهم در بخش‌ های صنعتی، خوراکی و داروسازی مورد استفاده واقع می شود. از این ترکیب همچنین به عنوان اصلی ‌ترین منبع تأمین کلسیم در بخشهای تولید خوراک دام و طیور استفاده می گردد. مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کربنات کلسیم را می توان نوع دانه بندی و سایز ذرات این محصولات دانست. هرچه دانه بندی ذرات در تولید کربنات کلسیم ریزتر باشد، قیمت آن ها افزایش پیدا می ‌کند چرا که پروسه تولید آنها سخت تر و طولانی تر خواهد بود. ارزانترین کربنات کلسیم که معمولاً کیفیت پایین تر و دانه بندی درشت تری دارد، معمولاً در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اما بسیاری از صنایع دیگر مخصوصاً صنایع تولید رنگ و رزین و برخی از کالاهای حساس تر مانند کاغذ و مقوا نیازمند کربنات کلسیم در دانه بندی های ریز هستند. همچنین می ‌توان گفت گرانترین کربنات کلسیم در صنعت داروسازی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که بالاترین کیفیت، عالی ترین میزان کلسیم و ریزترین دانه بندی را از آن خود می نماید.

مجهزترین کارخانه تولید پودر تالک سلفچگان

ایجاد تغییرات توسط کربنات کلسیم در پلی پروپیلن

۱- افزایش مدول (مقاومت در برابر تغییر شکل)
۲- کاهش تنش تسلیم
۳- کاهش استحکام کششی
۴- تسریع در کریستالیزاسیون و دمای ماکزیمم آن
۵- کاهش میزان کریستالینیتی
۶- افزایش مقاومت ضربه ( مقدار بهینه دارد)
۷- کاهش قیمت

امروزه یکی از مواد پلیمری پرکاربرد در صنعت پلاستیک ماده پلی پروپیلن است که به علت خواص خود کاربرد وسیعی را در صنعت دارد. یکی از آمیزه های مورد استفاده ، پلی پروپیلن پرشده با کربنات کلسیم است که مورد توجه بسیاری از صنعتگران است . کربنات کلسیم ماده ای بسیار ارزان با خواص کارامد و عالی می باشد . فروش کربنات کلسیم آروشا با قیمت مناسب و رقابتی انجام می گردد. آمیزه پلی پروپیلن با کربنات کلسیم مصارفی مثل قفسه های پلاستیکی، تهیه کیسه با قابلیت چاپ، ساخت تخت کفش ها و صندل ها، صنایع خودرو ، لوازم خانگی و …. دارد.

به صورت کلی پلی پروپیلن از جمله پلیمر هایی است که می توان آن را در فرایند های مختلف مانند قالب گیری تزریقی، اکستروژن ، فیلم دمشی، تولید صفحه و لوله و تک رشته و قالب گیری دمشی استفاده کرد.

کارخانه تولید دولومیت کلسینه مرکز اصلی دولومیت

ویژگی های کربنات کلسیم کارخانه آروشا

۱- درجه خلوص بالا ، دانه بندی بسیار ریز و سطح مخصوص بالا
۲- پراکندگی ذرات باید بسیار محدود باشد
۳- عدم جذب رطوبت
۴- خنثی بودن و عدم خورندگی با توجه به پوشش آلی آن
۵- جریان و روان کنندگی و عدم تولید گرد و غبار در تولید

خواص ویژه کربنات کلسیمی که رسوبی و سطح آن اصلاح شده است به دلیل اندازه ذرات کوچک ، درجه خلوص بالا و ساختار معدنی آن است .
یکی از نتایج اصلاح سطح کربنات کلسیم توزیع خوب آن در ماتریس پلیمر است.
کربنات کلسیم رسوبی را می توان از خلوص بالا ؛ ساختار معدنی و اندازه ذرات شناخت اما نسبت به کربنات کلسیم طبیعی معایب زیر را دارد.

۱- گرانتر است
۲- افزایش نیرو های برشی حین فرایند به علت سطح مخصوص بیشتر که افزودن آن را در مقدار زیاد غیرممکن می کند

کاربرد کربنات کلسیم بر اساس مش

سیم و کابل مش ۸۰۰ تا ۳۵۰۰
لوله پی وی سی ۸۰۰تا ۱۰۰۰
گرانول پی وی سی ۸۰۰ تا ۳۵۰۰
چرم مصنوعی ۸۰۰تا ۱۵۰۰
کاغذ ۱۵۰۰تا ۲۵۰۰
رنگ ۸۰۰ تا ۳۵۰۰
لاستیک ۸۰۰ تا ۱۰۰۰
خوراک دام و طیور ۱۰۰تا ۸۰۰
شیمی ساختمان ۴۰۰ تا ۸۰۰
کاشی و سرامیک ۴۰۰تا ۱۰۰۰
ایزوگام ۴۰۰تا ۱۵۰۰
چسب و لعاب ۶۰۰تا ۳۵۰۰

کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم

یکی از مجهزترین واحدهای تولید پودر کربنات کلسیم میکرونیزه با کیفیت ایران در مجموعه آروشا در حال فعالیت می باشد. شما می توانید از طریق این سایت نسبت به ثبت سفارش پودر کربنات مورد نیاز خود اقدام نمائید. جهت سفارش و خرید انواع پودر کربنات کلسیم مورد نیاز، با کارشناسان فروش گروه صنعتی آروشا تماس حاصل فرمائید، ارسال بار در اسرع زمان و به سراسر کشور انجام می پذیرد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 61

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی