قیمت سنگ باریت از آروشا پودر: رقابتی و مقرون به صرفه

4.9
(50)

قیمت سنگ باریت مسلما به درجه خلوص این محصولات و رنگ آنها وابسته می باشد چون بر اساس همین دو ویژگی در نهایت پودر های میکرونیزه استحصال شده از این سنگ ها کیفیت متفاوتی خواهند داشته و در صنایع متفاوتی نیز به بهره‌برداری می‌ رسند.

 قیمت سنگ باریت

کاربرد سنگ باریت

کاربرد سنگ باریت در تولید پودر های میکرونیزه این فرآورده های معدنی قابل توجه می باشد، به عبارت دیگر سنگ های باریت دارای ابعاد و اندازه های غیر قابل استفاده هستند و به همین منظور به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف به صورت پودر های میکرونیزه با مش بندی مشخص وارد بازار می گردند.

در حال حاضر پودر های میکرونیزه حاصل از این سنگ های معدنی جایگاه ویژه‌ ای را در صنایع مختلف مخصوصا در صنعت حفاری از آن خود کردند و این تولیدات به واسطه افزایش بهره برداری از چاه های نفت و گاز در این صنعت مهم بهره برداری به مصرف می‌ رسند.

آنالیز شیمیایی پودر باریت کریستال

Result Element Result Element
0.00 K2o 60.47 Bao
33.3 So3 2.26 Cao
2.24 Sro 0.07 Fe2o3
0.00 Cl 0.07 Al2o3
0.78 loi 0.71 Sio2
0.1 Mgo

خریدار سنگ باریت

خریداران اصلی سنگ باریت کارخانه های تولیدکننده فرآورده ها و پودر های میکرونیزه معدنی هستند که با هدف کوبش، خردایش و میکرونیزه کردن این تولیدات، خرید خود را انجام داده و در نهایت پودر های میکرونیزه باریت را در مش بندی های دقیق و مشخص در اختیار خریداران اصلی قرار می‌ دهند.

سنگ های باریت از نظر رنگ و درجه خلوص با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند و این محصولات معمولا در نمونه های بد رنگ و یا در سنگ های کریستالی شفاف و سفید قابل عرضه هستند که در هر یک از این شرایط پودر های میکرونیزه تولید شده نیز کیفیت متفاوتی خواهند داشت.

قیمت باریت کریستال

سنگ های باریت کریستال به عنوان خالص ترین کانی های معدنی در تولید پودر های میکرونیزه باریت به بهره‌ برداری می‌ رسند؛ قیمت سنگ های کریستال در مقایسه با دیگر سنگ های معدنی بالاتر اعلام می گردد ولی از آن طرف کاهش هزینه های فرآوری باعث می شود که محصولاتی با درجه خلوص بالا و قیمت مناسب و قابل قبول به بازار ارائه شوند.

از سنگ های باریت کریستال به دلیل درجه خلوص بالا برای تولید پودر های میکرونیزه برای صنایع حساس بهره برداری می گردد؛ در مجموعه صنعتی آروشا پودر، انواع پودر های میکرونیزه باریت برای استفاده در صنایع مختلف قابل عرضه می باشد و شما صنعتگران می توانید با هر درخواستی به این مجموعه مراجعه کرده و ثبت سفارشات خود را انجام دهید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی