مجهزترین کارخانه تولید اخرا هرمز

4.8
(23)

مجهزترین کارخانه تولید اخرا هرمز در عصر حاضر متعلق به مجموعه صنعتی آروشا پودر است که در سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی را در زمینه تولید انواع ترکیبات معدنی در خط تولیدی های خود ایجاد کرده است.

مجهزترین کارخانه تولید اخرا هرمز

کارخانه تولید اخرا هرمز

کارخانه تولید اخرا هرمز از دستگاه ها و تجهیزات منحصر به‌ فردی استفاده می ‌شود تا در نهایت کلوخه ها و خاک های اخرا به پودر های آردی شکل تبدیل شده تا در اختیار صنایع مصرفی قرار بگیرد.  اخرا هرمز در واقع همان اکسید آهن معدنی است که دارای طیف کاربری بسیار زیادی در صنایع مختلف می باشد و به عنوان محبوب‌ترین رنگدانه صنعتی در تولید ضد زنگ ها، در صنایع رنگ سازی، موزاییک سازی، کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد.  جالب است بدانید اخرا هرمز یکی از پرکاربردترین پیگمنت ها در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز می باشد.  واحدهای تولیدکننده اخرا هرمز ، این نوع محصولات را در مش بندی ها و دانه بندی های متنوع معرفی می نماید که هر یک از صنایع وابسته می توانند با در نظر گرفتن مشخصات ساختاری این ترکیبات، خرید آنها را به انجام برسانند.

مناسب ترین قیمت پودراخرا میکرونیزه
>>

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

قیمت رنگ پودری اخرا مش 1500

فروش پودر اخرا هرمز توسط مجموعه صنعتی آروشا پودر در مش بندی های ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ انجام می پذیرد و صنایع وابسته به این ترکیب، می ‌توانند بر اساس شناختی که این محصولات دارند، نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام نمایند.  مجموعه صنعتی آروشا پودر با سابقه چندین ساله، در تولید و فراهم نمودن امکانات زیربنایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی مدرن و به روز در جهت فرآوری و میکرونیزه کردن ترکیبات معدنی، از فعالیت های گسترده ای برخوردار می باشد و در حال حاضر به عنوان معتبرترین تولید کننده پودر اخرا هرمز در ایران شناخته شده و معروف می باشد.  قیمت رنگ پودری اخرا مش 1500 در این مجموعه صنعتی بر اساس مشخصات فنی و ساختاری آنها مشخص می گردد.  برای اطلاعات بیشتر با این مجموعه در ارتباط باشید.

مرکز توزیع رنگ پودری اخرا مش 800

تولیدکنندگان رنگ اخرا مش 800، این محصولات را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت در اختیار تمامی خریداران قرار می دهد.  در مرکز توزیع رنگ پودری اخرا مش 800، این محصولات به صورت بسته بندی شده یا به صورت فله ای ارائه می گردد و کاربرد وسیعی را در صنایع رنگ، صنایع تولید پیگمنت های صنعتی، صنایع تولید لاستیک، پلاستیک، پلیمر، کاشی و سرامیک و محصولات چینی از آن خود می نمایند.  این نوع پیگمنت های طبیعی، دارای خصوصیات غیر سمی هستند و بیشتر با رنگ قرمز شناخته شده می باشند.   برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید رنگ اخرا مش ، ۸۰۰ از طریق همین مرکز با مشاورین آروشا پودر در ارتباط باشید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 23

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی