پودر سنگ با کیفیت و مرغوب را از کجا تهیه کنیم ؟

4.8
(40)

پودر سنگ ( آرد سنگ) محصولی است که در نتیجه ی خرد شدن سنگ آهک ، دولومیت ، کربنات کلسیم ، سنگ آهن ، تراواتن و … و یا همچنین با استفاده از ضایعات جامد صنعتی بدست می آید. پودر سنگ معمولی یک جز جدایی ناپذیر در ساخت بتن ، آسفالت  ، ساختمان سازی و مجسمه سازی است. پودر سنگ به عنوان یک سنگدانه که ساختار ، ویسکوزیته را فراهم می کند ، توانایی چسبندگی ، انعطاف پذیری ، کشش و مقاومت را افزایش می دهد. جهت اطلاع از قیمت فروش پودر سنگ با کیفیت و مرغوب با واحد فروش کارخانه تماس حاصل فرمائید.

 پودر سنگ با کیفیت و مرغوب را از کجا تهیه کنیم ؟

عرضه بدون واسطه پودر سنگ

پودر سنگ در دو کیفیت معمولی و ممتاز یافت می شود . کاربرد اصطلاح معمولی به معنای پایین تر بودن کیفیت پودر سنگ نیست بلکه ملاک در سنجش پودر سنگ ها
میزان سفیدی و روشنایی آن هاست . از پودر سنگ معمولی که دارای رنگ کرم و کدر تری است و همچنین قیمت ارزان تری نسبت به پودر سنگ ممتاز دارد در واقع برای زیر کار ها در ساختمان سازی و کاشی کاری استفاده می شود . از آنجایی که این نوع پودر سنگ ها علی رغم داشتن کاربرد های بسیار زیاد به دلیل داشتن رنگ تیره تر مانند کرم و خاکستری در ساختمان سازی برای نمای جلوی ساختمان ها مناسب نیستند. بمنظور استفاده از محصول پودرسنگ در نمای ساختمان پیشنهاد می شود از نوع خاصی از پودر سنگ که با عنوان “ پودر سنگ مخصوص نماشسته ” یاد می شود، خریداری و استفاده نمائید.

کارخانه پودر سنگ فله و کیسه ای
>>

آنالیز شیمیایی پودرسنگ ممتاز سفید

Element (%)Measure
sio2 0.07
al2o3 1.05
fe2o3 0.03
cao 54.95
mgo 0.3
loi 43.1
whiteness 87

 پودر سنگ با کیفیت و مرغوب آروشا

پودر سنگ معمولی مصارف بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارد که این امر به دو دلیل است . دلیل اول اینکه فراوانی کانی ها در طبیعت موجب شده است مواد اولیه تولید پودر سنگ به راحتی در دسترس تولید کنندگان قرار بگیرد بنابراین از قیمت نسبتا ارزانی برخورد دار است .  دلیل دوم داشتن خواص و ویژگی های خاصی است که به شرح ذیل می باشد :

واکنش پذیری بالا

مقاومت بالا در برابر آب

چسبندگی زیاد

تغییر شکل و رنگ بسیار کم

تغییر شکل و انقباض کم در هنگام سخت شدن

مقاومت در برابر سولفات

مقاومت در برابر سرما

افزایش مقاومت در برابر ترک

افزایش مقاومت در برابر خوردگی

افزایش دوام و استحکام سازه ها

کارخانه تولید پودر سنگ با کیفیت و مرغوب

گروه صنعتی آروشا، بزرگ ترین کارخانه تولید پودر سنگ در ایران شناخته شده است. به هم وطنان عزیز پیشنهاد می کنیم برای تهیه انواع پودر سنگ با درجه ممتاز و معمولی در مش بندی های ۴۰ تا ۱۲۰ با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها شرکت آروشا را انتخاب کنند. این شرکت برای سهولت خرید شما هم وطنان فروش آنلاین را نیز در نظر گرفته است. بنابراین برای سفارش انواع پودر سنگ به صورت غیر حضوری صرفا  کافی است به وبسایت شرکت مراجعه نمایید و محصول خود را انتخاب کنید. هچنین شما می توانید علاوه بر خرید محصول از مشاوره های مشاورین شرکت آروشا نیز استفاده بهره مند شوید.

در مجموعه آروشا پودر همان طور که اشاره کردیم محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید می شوند؛ در این مجموعه تولید کننده خطوط تولیدی بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که می‌ توانند با انعطاف پذیری بالاتری، تولید انواع محصولات را بر اساس نیاز مصرف کنندگان به انجام برساند.

پس می توان عنوان کرد در آروشا پودر انواع پودر سنگ برای مصارف مختلف و بر اساس عکس العمل های تایید شده در بین حوزه های کاری متنوع قابل عرضه می باشند و خریداران می توانند با به دست آوردن اطلاعاتی از ویژگی های هر یک از محصولات نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

اروشا پودر برای تولید پودر سنگ سفید و درجه یک از سنگ های معدنی که دارای درجه خلوص بالاتری هستند، استفاده می نماید و به همین دلیل رنگ سفید و درخشان محصولات تولید شده در این میان زبانزد و معروف می باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی