پودر سنگ ساختمانی

4.7
(54)

پودر سنگ ساختمانی تولید شده در مجموعه صنعتی آروشا از بهترین مواد اولیه معادن دارای شناسنامه آنالیز آزمایشگاهی سنگ های معدنی تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد. جهت تهیه پودر سنگ ساختمانی با کیفیت با مشاوران فروش مجموعه آروشا تماس حاصل فرمائید.

پودر سنگ ساختمانی

کاربردهای پودر سنگ آروشا

بیشترین کاربرد پودر سنگ آروشا در ساختمان سازی و در تهیه انواع ملات ها می باشد. پودر سنگ بخاطر خاصیت چسبندگی که در کنار سایر مصالح ایجاد می کند با مصالحی مانند گچ ، سیمان و سیمان سفید ترکیب شده و باعث افزایش مقاومت و استحکام سازه های ساختمانی می شود . بدلیل قیمت بسیار پایین پودر سنگ ضمن خاصیت پر کنندگی ملات ها در کاهش هزینه های ساخت و ساز بسیار مفید می باشد. پودر سنگ خالص مانع ترک خوردن سیمان بعد از خشک شدن می شود .
همچنین از پودر سنگ در تولید بتن نیز استفاده می شود .

از پودر سنگ آروشا جهت پاشش بر روی قیرگونی کاری سطوح مختلف ساختمان و تاسیسات استفاده می شود. همچنین برای دوغاب دهی سنگ کاری و کاشی کاری و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد. واحدهای تولید آسفالت برای جاده ها از مشتریان پودر سنگ آروشا می باشند. پودر سنگ آروشا بخاطر ترکیبات و خلوصی که دارد بعنوان حجم دهنده و اتصال دهنده در ذرات آسفالت ایفای نقش می کند. از پودر سنگ آروشا بعنوان ماده گدازآور در کوره های انفجاری جهت تولید سر باره مذاب استفاده می شود . جهت تصفیه فاضلاب شهری از خاصیت میکروب کشی پودر سنگ آروشا استفاده می شود .

فروش عمده پودر سنگ ساختمانی بدون واسطه
>>

آنالیز شیمیایی پودرسنگ ممتاز سفید

Element (%)Measure
sio2 0.07
al2o3 1.05
fe2o3 0.03
cao 54.95
mgo 0.3
loi 43.1
whiteness 87

ظرفیت انواع کامیون برای حمل کیسه های پودر سنگ آروشا

پودر سنگ آروشا در کیسه های ۲۵ کیلویی تولید و بسته بندی می گردد. ظرفیت حمل بار انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل تقدیم می گردد:

نیسان  ۸۰ کیسه
خاور ۱۸۰ کیسه
کامیون ده چرخ ۴۸۰ کیسه
تریلی ۱۰۰۰ کیسه

خرید بهترین پودر سنگ

اهمیت خرید بهترین پودر سنگ برای استفاده در صنعت ساخت و ساز بسیار زیاد است به نوعی که تولید کنندگان مصالح ساختمانی یا طراحان و سازندگان سازه های ساختمانی می‌ توانند با تمرکز بر این مورد در کاهش هزینه اجرای پروژه ها تاثیرات مثبت ایجاد کرده و ساختمان های مسکونی و تجاری با طول عمر مفید تری را احداث نمایند.

در بحث خرید بهترین پودر سنگ توجه به یک سری نکات حائز اهمیت می باشد که مهم ترین آنها مراجعه به معتبرترین مرکز عرضه کننده است چرا که این ترکیبات معمولاً به صورت پودری جامد عرضه می گردد و تشخیص بهترین محصولات برای تمامی متقاضیان کار آسانی نیست و باید افراد متخصص از روی آنالیز شیمیایی این محصولات به کیفیت بالای آنها پی ببرند.

در مرحله بعد توجه به مشخصات ظاهری این محصولات هم می‌ تواند یاری کننده باشد و خریداران حتماً باید در این زمینه پودر سنگ هایی که دارای رنگ سفید و چسبندگی بسیار بیشتری هستند را انتخاب نمایند.

پودر سنگ هایی که رنگ سفید به خود اختصاص می‌ دهند به این معنی است که درجه خلوص بالاتری دارند و در تولید آنها از سنگ های معدنی با کیفیت تری استفاده شده است؛ توجه به عدد مش بندی و در واقع سایز و اندازه ذرات این محصولات نیز اهمیت فراوانی دارد و باید محصولاتی با عدد مش بندی بالاتر و اندازه ذرات ریز تر انتخاب شوند تا تأثیرات مثبتی از بهره‌ برداری از آنها فراهم شود.

نحوه سفارش پودر سنگ آروشا

جهت استعلام قیمت و یا سفارش پودر سنگ ساختمانی با مشاوران فروش مجموعه آروشا تماس حاصل فرمائید . ارسال بار طبق نوبت سفارش ها انجام پذیرفته و حداکثر ظرف دو روز پس از ثبت سفارش بار به تمام شهرهای کشور قابل ارسال می باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.7 / 5. تعداد موافقین : 54

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی