قیمت عمده پودر سنگ میکرونیزه جوشقان

4.9
(51)

قیمت پودر سنگ میکرونیزه جوشقان با توجه به اندازه آنها که از یک تا شش نمره بندی می شوند متفاوت بوده و هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند اما از دیگر عوامل و المان های تاثیر گذار بر قیمت فروش عمده این محصول باید به هزینه‌های استخراج آنها، نوع برش، هزینه‌های فرآوری این کالا و همچنین حمل و نقل این محصولات اشاره نمود. به دلیل خاصیت های فیزیکی که این محصولات دارند هزینه استخراج آنها بالاتر بوده به همین دلیل هم قیمت آنها بیشتر از انواع متعدد پودر سنگ در بازار می باشد.

قیمت عمده پودر سنگ میکرونیزه جوشقان

کاربرد عمده پودر سنگ میکرونیزه جوشقان

پودر سنگ میکرونیزه جوشقان از آسیاب کردن کانی های موجود در طبیعت تولید می‌ شود این پودر سنگ ها در طبیعت وجود دارند که توسط کارخانه های پودر سنگ سازی و با ابزار آلات صنعتی تهیه شده و بسته بندی می گردند که از کاربردهای عمده این محصول باید به صنعت ساختمان سازی است اشاره نمود که برای تولید ملات با مقاومت بیشتر از این پودر سنگ استفاده می‌شود.

همچنین پودر سنگ جوشقان که از معروف ترین و با کیفیت ترین نوع پودر سنگ به شمار می رود برای ساخت پل و پروژه‌ های عمرانی نیز کاربرد زیادی دارد و برای ترکیب نمودن بابت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که دارای کربنات کلسیم فراوان می باشد به دلیل ترکیبات این ماده معدنی دارای رنگ سفید بوده و چسبندگی و استحکام بالایی دارد ضمن اینکه به خاصیت ضد آبی مشهور است.

از کاربردهای دیگر پودر سنگ جوشقان باید به استفاده از آن در سند بلاست اشاره نمود البته برای تهیه برخی دارو ها نیز از این محصول استفاده می‌کنند. باید بدانید که پودر سنگ جوشقان خالص برای تولید نوشابه های گازدار و شیره انگور هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزء محصولات ضروری می باشد.

بزرگترین کارخانه پودرسنگ بندکشی رشت
>>

ترکیبات میکروب زدایی در این پودر سنگ باعث ضدعفونی کردن آب و فاضلاب می‌ شود و همچنین برای تصفیه آب در تصفیه خانه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. یکی از جایگزینی مناسب برای گچ کاری در مناطق مرطوب و شرجی استفاده از این پودر سنگ ها می باشد به همین دلیل هم در صنعت ساختمان سازی پرکاربرد است.

آنالیز شیمیایی پودرسنگ جوشقان سفید

Element (%)Measure
sio2 1.7
al2o3 0.6
fe2o3 0.2
cao 54.4
mgo 0.3
loi 42.55
whiteness 91

ویژگی‌ های پودر سنگ سفید جوشقان

اولین و اصلی‌ ترین ویژگی پودر سنگ‌ های جوشقان، رنگ سفید خالص و منحصر به فرد آنها می‌ باشد، همین رنگ سفید شفاف این محصولات حاوی اطلاعات بسیار زیادی از مشخصات فیزیکی و شیمیایی آنها است؛ به عنوان مثال از روی همین ویژگی به راحتی می‌ توان به درجه خلوص بالای این تولیدات پی برد، به نوعی که حتی در صنایع غذایی هم از این ترکیبات استفاده می‌ شود.

مقاومت بالای این ترکیبات در برابر رطوبت، گرما و سرما از دیگر ویژگی‌ های قابل توجه است که مسلماً مورد توجه طراحان و سازندگان ساختمان ساز قرار می‌ گیرد و همان طور که اشاره کردیم معمولاً برای پیشبرد پروژه‌ های عمرانی به شدت به این محصولات نیاز است.

در کنار ویژگی‌ های گفته شده فعالیت کارخانه‌ های تولید کننده این محصولات و تلاش آنها برای حداقل نگه داشتن قیمت این تولیدات هم قابل توجه می‌ باشد و جزو ویژگی‌ های برتر این تولیدات است، قیمت پودر سنگ‌ جوشقان در ایران نسبت به دیگر ترکیبات مشابه مناسب اعلام می‌ گردد و همین پارامتر تمایل و ترغیب صنعتگران را به مصرف، افزایش می‌ دهد.

روش تولید پودر سنگ

در مبحث قبل در مورد نحوه تولید پودر سنگ‌ ها سربسته اطلاعاتی گفته شد و اینکه اصلی‌ترین منبع تامین این ترکیبات ذخایر طبیعی هستند، بسیار قابل توجه می‌ باشد؛ به صورت واضح‌ تر اگر بخواهیم روش‌ های تولید این محصولات را دسته‌بندی نماییم می‌ توان دو روش طبیعی و صنعتی را معرفی کرد.

در روش‌ های طبیعی حرکت و اصطحکاک لایه‌ های سطح زمین باعث به وجود آمدن پودر های بسیار ریزی می‌ شود که این محصولات عمدتاً بعد از جمع‌ آوری و سرند کردن قابل استفاده خواهند بود؛ در روش‌ های صنعتی لاشه‌ های بزرگ سنگ‌ های معدنی جمع آوری می‌ شوند و به کمک اهرم‌ های قدرتمند و فک های کوبشی بسیار قوی پودر کردن آنها انجام می‌ پذیرد و مسلم است که مکانیزم‌ های مختلفی برای فرآوری و تولید این محصولات مد نظر قرار می‌ گیرد و همین پارامتر شاید اصلی‌ترین دلیل بالا بودن قیمت تولیدات در این روش نسبت به روش قبل می‌ باشد.

فروش مستقیم پودر سنگ جوشقان

فروش مستقیم پودر سنگ عمده جوشقان توسط این فروشگاه به تمامی مراکز فروش این محصولات در سراسر کشور موجب شده تا این کالا در دسترس خریداران قرار بگیرد و محصولات درجه یک با قیمت مناسب در نمایندگی‌های معتبر به مشتریان عرضه شود. اگر شما نیز به دنبال خرید ارزان قیمت پودر سنگ هستید با مراجعه به این مرکز فروش ، بهترین آنها را به صورت عمده خریداری کنید تا از تخفیفات فروش عمده آنها هم بهره مند گردید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 51

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی