کربنات کلسیم اطلس: فروش ویژه با تخفیف ویژه

4.9
(51)

کربنات کلسیم اطلس جزو رایج‌ ترین پرکننده‌ های بهره برداری شده در صنعت آسفالت می باشد، این ترکیبات از آن جهت محبوبیت زیادی دارند که با قیمت های حداقل و با کیفیت بالا قابل دسترسی هستند و بهره‌برداری بیشتر از آنها می‌ تواند با کاهش هزینه های تولیدی آسفالت ها همراه بوده و افزایش مقاومت و کیفیت آنها را نیز به ارمغان آورد.

کربنات کلسیم اطلس

پودر کربنات کلسیم در آسفالت

پودر کربنات کلسیم در آسفالت سازی نقش بسیار مهم و قابل توجهی دارد، تحقیقات بسیار زیادی برای بررسی نقش این فرآورده های معدنی در تولید آسفالت انجام شده است و نتایج تجربی نیز به خوبی حاکی از آن است که با افزایش این فرآورده‌ ها شکل پذیری آسفالت اصلاح شده کاهش می یابد، همچنین نقطه نرمی افزایش یافته و نفوذپذیری به حداقل می رسد.

کربنات کلسیم استفاده شده در این صنعت باید دارای اندازه ذرات بسیار ریزی باشد که به عنوان افزودنی در لا به لای مواد اولیه این مصالح به کار گرفته شود، هر چقدر کربنات کلسیم مورد استفاده در این صنعت مهم ریزدانه تر و همگن تر باشد مسلماً آسفالت تولید شده مرغوب تر خواهد بود.

کارخانه تولید مل سفید همدان
>>

نوع بسته بندی کربنات کلسیم

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 ناموجود

کارخانه تولید عمده پودر کربنات کلسیم

اروشا پودر را می توان بزرگترین تولید کننده کربنات کلسیم با کیفیت بالا معرفی نمود، این واحد تولیدکننده سال‌ های زیادی است مشغول به فعالیت تولید پودر های صنعتی پر استفاده با کیفیت و تنوع بالا می ‌باشد؛ پودر های کربنات کلسیم، پودر تالک، بنتونیت و  باریت جزو تولیدات تخصصی این مجموعه هستند.

اروشا پودر در بحث بهره برداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، الویت های بسیار زیادی دارد و همواره تلاش می نماید که با این دستگاه ها و ماشین آلات بتواند هزینه‌ های تولید این پودر های صنعتی با کیفیت را به حداقل رسانده و با رضایتمندی بیشتر متقاضیان محصولات خود را عرضه نماید.

فروش پودر کربنات کلسیم آسفالت

کربنات کلسیم آسفالت حکم یک اصلاح کننده رئولوژی در این صنعت مهم را دارد و مقاومت آسفالت ها در برابر ضربه و ثبات ابعاد را بهبود می بخشد، پس می ‌توان عنوان کرد فروش پودر کربنات کلسیم مخصوص این صنعت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

فروش این تولیدات به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد و بسیاری از صاحبان صنایع و مشاغل از خرید غیرحضوری، استقبال بسیار زیادی می نمایند چون در این شرایط در زمان و هزینه ها صرفه جویی لازم فراهم می‌ گردد.

مجموعه آروشا پودر برای هم تراز بودن فعالیت‌ های خود با درخواست های مشتریان در حال حاضر وب سایت های اینترنتی خود را برای معرفی کربنات کلسیم اطلس دایر نموده است و خریداران می توانند از طریق همین مراکز ثبت سفارشات خود را بدون مراجعه حضوری به درب کارخانه به انجام برساند، محصول خریداری شده از سمت متقاضیان در کوتاه ترین زمان ممکن و در همان موعد مشخص شده برایشان ارسال می گردد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 51

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی