کربنات کلسیم برای گاو: انتخابی هوشمندانه برای دامداران

4.9
(60)

کربنات کلسیم گاو به عنوان مهمترین منبع تغذیه این جانداران مورد توجه قرار می‌ گیرد؛ این ترکیبات در واقع همان پودر های ریز حاصل از کوبش سنگ های معدنی کربنات کلسیم هستند که جزء اصلی آنها را عنصر کلسیم تشکیل داده است و وجود این عنصر برای پرورش بهتر انواع دام های گوشتی و شیری لازم می باشد.

کربنات کلسیم برای گاو

نقش کربنات کلسیم برای گاو

نقش کربنات کلسیم برای گاو به عنوان یک مکمل غذایی و یک آنتی اسید قوی شناخته شده می باشد، این ترکیبات با درجه خلوص بالا به عنوان عنصر خوراکی ضروری در تغذیه دام ها هم به مصرف می‌ رسد و باعث رشد استخوان ها می شود.

افزودن کربنات کلسیم به خوراک غذایی گاو ها تاثیرات بسیار بیشتری ایجاد می نماید و مهمترین آنها مقاومت بیشتر گاو ها در برابر بیماری، شرایط بهتر برای هضم غذا توسط گاو، بهترین عملکرد آنزیمی و هورمونی گاو ها، جلوگیری از مشکلات عصبی، انقباض عضلانی و گرفتگی عضلانی در گاو ها قابل مشاهده می باشد.

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

فروش کربنات کلسیم مخصوص پرورش دام

همان طور که اشاره شد وجود کربنات کلسیم در تغذیه دام ها به دلیل اطمینان از مقدار کافی کلسیم مخصوص دام ها به پرورش دهندگان انجام می پذیرد، این ترکیبات در حجم های کم برای حیوانات خانگی هم استفاده می شوند.

کربنات کلسیم دامی همان محصولات طبیعی و معدنی هستند که بلافاصله بعد از کوبش سنگ های معدنی قابل عرضه می باشند، همچنین کربنات کلسیم جزو فراوان ترین مواد معدنی بر روی زمین است که برای کاهش قیمت تمام شده خوراک های دامی قابل توجه می باشد.

خرید کربنات کلسیم گاو

خرید کربنات کلسیم گاو و انتخاب متناسب این پودر های معدنی اهمیت زیادی دارد، این ترکیبات در تولید خوراک گاو ها مصرف می شوند تا اطمینان حاصل شود که دارای حداکثر میزان کلسیم هستند؛ کربنات کلسیم با خلوص بالا و میزان کلسیم بالا باعث می‌ شود تا حیوانات و دام ها تغذیه مناسبی برای سالم بودن دریافت نمایند.

اندازه ذرات پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم، درجه خلوص و روشنایی آنها پارامتر های کلیدی برای برنامه غذایی انواع دام و طیور می باشند، بنابراین در هنگام خرید کربنات کلسیم باید به پارامتر های بسیار زیادی توجه گردد، به عنوان مثال این ترکیبات حتماً باید در مش بندی های بین ۸۰ تا 100 خریداری شوند و شکل ظاهری آنها به صورت پودر یا دانه گونه سفید رنگ، بی بو، بی مزه و کاملا بهداشتی باشد؛ برای خرید عمده پودر کربنات کلسیم با این ویژگی ها شرکت آروشا پودر را انتخاب کنید و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی