کربنات کلسیم طبیعی از آروشا: کیفیت بالا و عملکرد مطلوب

4.9
(50)

کربنات کلسیم طبیعی در اشکال مختلف از گذشته تاکنون کاربرد گسترده ای در هنر و صنعت داشته است، این ترکیبات به شیوه های خاصی فرآوری و در نمونه های متفاوتی به بهره برداری می رسند.

کربنات کلسیم طبیعی

تولید کربنات کلسیم سفید

تولید کربنات کلسیم سفید با کیفیت به کمک استخراج سنگ های معدنی کلسیت یکی از ایده آل ترین روش های تامین نیاز صنعتگران در بازار می باشد؛ در اولین قدم تولید این ترکیبات سنگ های معدنی از معادن استخراج شده و به کارخانه های تولید پودر های صنعتی انتقال داده می شوند، سپس این سنگ ها به قطعات کوچکتر تبدیل می‌ شوند و در نهایت آسیاب کردن آن ها انجام می پذیرد.

آسیاب کردن این تولیدات جزو مراحل کلیدی محسوب می گردد و کل سیستم تولید باید توسط سیستم های نظارت خودکار کنترل شود تا در نهایت ترکیباتی که از خروجی دستگاه ها تحویل گرفته می شوند دارای کیفیت مشخص و دقیقی باشند.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 200 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 15

شرکت تولید کننده کربنات کلسیم

شرکت آروشا پودر به عنوان یک کارخانه تولید کننده برجسته در بحث کربنات کلسیم مشغول به فعالیت می باشد، تمامی پودر های میکرونیزه عرضه شده در این مجموعه به کمک جدیدترین تجهیزات سنگ زنی فوق ظریف، میکرونیزه شده‌ اند و با مشخصات و مش بندی دقیق ارائه می گردند.

کربنات کلسیم در این مجموعه در اندازه ذرات مختلف و به سفارش مشتریان قابل تولید می باشد، شایان ذکر است که بدانید پودر های این مجموعه از استاندارد های بین ‌المللی نیز تبعیت کرده و برای امر صادرات هم گزینه ایده آلی می باشند.

خرید کربنات کلسیم میکرونیزه سفید

خرید کربنات کلسیم میکرونیزه سفید برای هر صنعتی اهمیت فراوانی دارد؛ با انتخاب نوع مناسب این تولیدات بدون تاثیر مخرب بر فرآیند های تولیدی و کیفیت محصولات نهایی نتایج مقرون‌ به‌ صرفه فراهم می ‌گردد.

خرید این ترکیبات در بسیاری از صنایع با هدف کنترل ویسکوزیته، انقباض محصولات و ضریب انبساط حرارتی انجام می پذیرد و به همین دلیل باید با دقت و تمرکز ویژه‌ ای صورت بگیرد؛ ما در شرکت آروشا پودر به کمک خطوط تولیدی پیشرفته تنوع وسیعی از پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم طبیعی را ارائه می نماییم، این محصولات به عنوان پرکننده و اکستندر در صنایع به مصرف می رسند.

محصولات ارائه شده در این مجموعه نسبت به محصولات مشابه عرضه شده در بازار ماندگاری طولانی تری دارد و عاری از هر گونه ناخالصی و کیفیت عالی می باشد؛ برای خرید پودر کربنات کلسیم آروشا پودر نیازی به مراجعه حضوری شما مشتریان گرامی نیست و به منظور رفاه حال صنعتگران، ما در این واحد تولید کننده از طریق وب سایت های اینترنتی عرضه محصولات مشغول می باشیم.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی