عرضه کلسیم کربنات 1000 مش: محصولی تجاری با کیفیت فوق‌العاده

4.9
(50)

کلسیم کربنات 1000 برای سنجش کیفی و قابلیت استفاده در بحث داروسازی باید آزمایشات استاندارد و دقیقی را پشت سر بگذارد که این کنترل کیفیت از لحاظ میزان درجه خلوص این محصولات می باشد.

کلسیم کربنات 1000

کلسیم کربنات چیست؟

یک سوال مشترک و مطرح در بین تمامی افراد وجود دارد و آن این است که کربنات کلسیم چیست؟ در پهلوی پاسخ به این سوال می توان عنوان کرد اولین برخورد تمامی افراد با کربنات کلسیم در کلاس ‌های درس و استفاده از گچ بوده که بر روی تخته به کمک آن می نوشتند.

کلسیم کربنات در واقع یک ترکیب معدنی پرکاربرد در زندگی روزمره انسان است و با اشکال مختلفی قابل بهره برداری می باشد، خالص ترین شکل طبیعی تولیدات از طریق استخراج سنگ های مرمر و شکل صنعتی آنها از طریق عبور دادن گاز کربنیک از میان محلول های هیدروکسید کلسیم به دست می آید، این تولیدات از نظر درجه خلوص و اندازه ذرات با یکدیگر تفاوت هایی داشته و بر مبنای همین دو ویژگی کاربرد های متنوعی را شامل می شوند.

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

قرص کلسیم کربنات

کربنات کلسیم دارای ظرفیت خنثی سازی اسید در شرایط محیطی متفاوت می‌ باشد و زمانی که به صورت مستقیم از طریق مواد غذایی جذب بدن انسان می ‌شود، می ‌تواند به عملکرد انزیم‌ های گوارشی و ترمیم بالانس اسیدی و همچنین کاهش بی‌ کربنات در بدن افراد مصرف کننده پرداخته و از بیماری‌ های شایع در بین افراد مخصوصاً بیماری‌ های پوکی استخوان جلوگیری می نماید.

میزان جذب کلسیم در بدن افراد بستگی به میزان اسیدیته روده و همچنین مواد غذایی مصرف شده در بین آنها دارد و مسلماً مقدار اضافی این ترکیبات از طریق مدفوع  دفع شده و مشکلی برای افراد ایجاد نمی‌ کند.

قیمت کربنات کلسیم 1000

کربنات کلسیم ۱۰۰۰ در زمره پودر های میکرونیزه ریزدانه دسته بندی می شود و همان طور که اشاره کردیم بهترین گزینه برای تولید مکمل های کلسیمی در بین تولید کنندگان انواع دارو می باشد، این ترکیبات دارای فرایند های پیچیده و طولانی هستند و معمولاً برای ریز کردن آنها مراحل تولیدی متفاوتی انجام می پذیرد که تمامی این موارد حاکی از آن است که مقدار محصول تولید شده از نظر حجمی بسیار کمتر از دیگر نمونه ها می باشد و این اصلی ترین دلیل بالا بودن قیمت فروش این تولیدات در بازار است.

در حال حاضر کربنات کلسیم 1000 با قیمت‌ های عادلانه در شرکت آروشا پودر معرفی می گردد و تمامی متقاضیان می توانند از طریق فرایند های خرید مستقیم به این تولیدات دسترسی داشته باشند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی