پودر باریوم سولفات با قیمت مناسب از شرکت آروشا: اقتصادی و باکیفیت

4.9
(50)

قیمت باریوم سولفات مسلما بر مبنای میزان درجه خلوص این تولیدات مشخص و اعلام می گردد، البته شرکت های تولید کننده این ترکیبات موظف هستند از برخی استاندارد ها و قوانین در بحث قیمت گذاری این تولیدات تبعیت کرده و با قیمت های مصوب این تولیدات را ارائه نمایند.

قیمت باریوم سولفات

مشخصات فنی پودر باریوم سولفات

منبع اصلی تولید پودر های باریوم سولفات کانی های باریت استخراج شده از معادن می باشد که از نظر رنگ با یکدیگر تفاوت هایی دارند، برخی از این تولیدات بی رنگ، برخی سفید رنگ و برخی از آنها به رنگ آبی، سبز، زرد و قرمز مشاهده می شوند.

به صورت کلی این ترکیبات باید دارای جلای شیشه ای باشند و به صورت بلور ها و کریستال های درشت شفاف و نیمه شفاف استخراج شوند، ساختار بلوری این نوع ترکیبات مهم ترین دلیل تفاوت کیفیتی آنها در دیگر مراحل پردازش و فرآوری می باشد و در واقع اگر کریستال‌ های این ترکیبات به صورت تیغه ای تشکیل شده باشند حالت منشوری دارند و به راحتی می ‌توانند در هر زاویه نور را منعکس کنند، به همین دلیل از این نوع کریستال‌ های باریت به عنوان بهترین منبع برای تولید پودر های میکرونیزه باریوم سولفات با بالاترین درجه خلوص استفاده می شود.

خرید پودر باریت رنگسازی
>>

آنالیز شیمیایی پودر باریت سفید کریستال

Measure Element Measure Element
0.00 K2o 60.47 Bao
33.3 So3 2.26 Cao
2.24 Sro 0.1 Mgo
0.00 Cl 0.07 Fe2o3
0.78 Loi 0.07 Al2o3
  0.71 Sio2

کاربردهای باریوم سولفات در صنعت

کاربرد های باریوم سولفات در صنعت تولید رنگ و پلاستیک به عنوان یک ترکیب پرکننده تاثیر گذار قابل توجه می باشد، این تولیدات از مقاومت فوق العاده بالایی در برابر حرارت برخوردار بوده و در آب اندکی محلول می باشند؛ درخشندگی بالای این تولیدات باعث شده است که بهترین گزینه برای تولید رنگ های نسوز باشند.

برای کاربرد های پودر باریوم سولفات به صورت پر کننده فرایند های پردازشی فیزیکی شدید انجام می پذیرد تا در نهایت درجه خلوص این محصولات و اندازه ذرات آنها قابل قبول باشد؛ از این نوع پودر های معدنی برای جلوگیری از سایندگی لنت های ترمز خودرو ها هم استفاده می شود و پوشش دهی لنت ها به کمک پودر های معدنی باعث افزایش کیفیت آنها می شود.

وضعیت بازار خرید و فروش باریوم سولفات

در بازار مواد اولیه صنعتی میزان خرید و فروش پودر باریوم سولفات به عنوان یک ترکیب معدنی تاثیرگذار قابل توجه می باشد، حجم بسیار زیادی از این تولیدات برای صادرات هم در نظر گرفته می ‌شوند؛ شایان ذکر است که سنگ های معدنی سولفات باریوم با پودر های میکرونیزه این ترکیبات از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

صنعت نفت و گاز به عنوان اصلی‌ترین مصرف کننده پودر های باریوم سولفات در سراسر جهان شناخته شده هستند و از این تولیدات به عنوان عامل وزن هنده در گل حفاری استفاده می ‌شود و با در نظر گرفتن اهمیت این صنعت، بازار خرید و فروش این تولیدات به شدت در حال افزایش و رشد می باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی