کربنات کلسیم براق کننده از شرکت آروشا پودر برای تولیدات درخشان

4.9
(50)

کربنات کلسیم براق کننده و تقویت کننده دارای مشخصات ایده آلی برای بسیاری از کاربرد های پلیمری می باشد و مصرف جهانی این محصولات رو به رشد است؛ کربنات های کلسیم طبیعی و فرم های مصنوعی این محصولات در حال حاضر قابل استفاده هستند که هر کدام از آنها با کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوت در صنایع پلیمری به بهره برداری می رسند.

 کربنات کلسیم براق کننده

نانوکامپوزیت های کربنات کلسیم

کربنات کلسیم پودری سال‌ های زیادی است که در صنعت تولید محصولات پلیمری و پلاستیکی استفاده می گردد، هدف اصلی افزودن کربنات کلسیم به عنوان یک ماده پرکننده در این صنعت مهم کاهش هزینه‌ های تولید می باشد.

با توسعه فرآیند های تولیدی ذرات کربنات کلسیم با ریزترین اندازه ذرات کاربرد های صنعتی بیشتری برای این ترکیبات پدید آمده است و بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است این ترکیبات از اندازه به فوق العاده ریزی برخوردار هستند و با نام نانوکامپوزیت های کربنات کلسیم شناخته می باشند، این ترکیبات علاوه بر کاهش هزینه، برای بهبود خواص مکانیکی پلیمر ها هم گزینه ایده آلی به نظر می رسند.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 400 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 22

نقش کربنات کلسیم در ساخت PVC

کربنات کلسیم که از معادن سنگ‌ های کلسیت استخراج می گردد، به عنوان متداولترین پرکننده در صنعت پی وی سی شناخته شده است و معمولاً با استفاده از اسید استئاریک سطح این محصولات پوشش داده می ‌شود تا تاثیرگذاری آنها به عنوان یک ماده پرکننده بسیار بیشتر باشد، این فعالیت منجر به بهبود پردازش و پراکندگی خواص مکانیکی و بهبود مقاومت محصولات تولید شده در برابر رطوبت می شود.

همچنین با استفاده از این ترکیبات خاص الکتریکی بهتری برای تولیدات نهایی فراهم می گردد، در این صنعت مهم اندازه ذرات کربنات کلسیم اهمیت بسیار زیادی دارد و برای برخی از کاربرد ها که به عملکرد مثبت مناسب تری نیاز دارند، از نسخه پودر های کربنات کلسیم با ریزترین اندازه ذرات و سفیدی زیاد استفاده می شود.

کربنات های کلسیم فوق العاده ریز و پوشش داده شده تاثیر مثبتی بر خصوصیات ضربه در فرمولاسیون های اصلاح شده این تولیدات دارد، پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم به صورت تجاری برای این صنعت در دسترس هستند و ادعا می ‌شود که روشی مقرون به صرفه برای افزایش مقاومت محصولات تولید شده می باشند.

کربنات کلسیم پر کننده و تقویت کننده

کربنات کلسیم به عنوان پرکننده و تقویت کننده در صنعت پلاستیک جایگاه ویژه‌ ای دارد، این ترکیبات بسیار ارزان هستند و می ‌توان از آنها در بار های بسیار بالای استفاده کرد، به طور کلی این تولیدات به عنوان اکستندر قابل استفاده هستند و با این حال می توانند سختی و مقاومت تولیدات را در برابر ضربه بهبود بخشند.

کربنات های کلسیم در حال حاضر در گرید های مختلفی معرفی می گردند، این ترکیبات در نمونه های فرآوری شده خشک، مرطوب یا آبی، سنتزی و تصفیه شده معرفی می گردند که خرید آن ها با داشتن اطلاعاتی دقیق، صرفه اقتصادی بالاتری دارد؛ برای خرید این ترکیبات و به دست آوردن اطلاعات بیشتر از نحوه تولید و فراوری آنها حتماً با شرکت آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی