آهک شکفته مخصوص لاستیک سازی

4.8
(40)

آهک شکفته مخصوص لاستیک سازی، حکم یک ماده جاذبه رطوبت را دارد چرا که در این صنعت مواد شیمیایی با رطوبت های متفاوت استفاده می گردند و حتماً باید این رطوبت به نوعی از فرایند های تولیدی حذف شود که آهک شکفته می تواند این عملیات را به خوبی انجام دهد.

آهک شکفته مخصوص لاستیک سازی

نمایندگی فروش بهترین آهک شکفته خالص

نمایندگی فروش بهترین آهک هیدراته خالص معمولا محصولاتی را به صورت تخصصی برای هر صنعتی ارائه می نماید، استفاده متناسب از انواع آهک در خطوط تولیدی کالا های مختلف پارامتری است که کاهش هزینه‌ های تولید را نیز ایجاد می نماید، پس دقت و تمرکز در انتخاب بهترین آهک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

آهک هیدراته محصول دیگری است که در صنعت لاستیک سازی به بهره برداری می گردد، این ترکیبات نقش مهمی را در این صنعت بر عهده می‌ گیرند و به دلیل اینکه از مواد اولیه مختلف همراه با رطوبت در تولید آنها استفاده می شود و اصولاً حذف کامل آب از مواد اولیه غیر ممکن است، بنابراین تولید کنندگان لاستیک به یک ماده اضافی جهت حذف این رطوبت در تمامی مراحل تولید نیازمند هستند که آهک و فرآورده های حاصل از آنها در این میان یک ماده بسیار تاثیر گذار می باشند.

آنالیز فیزیکی آهک زنده پودری (میکرونیزه)

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

خرید بدون واسطه بهترین هیدرات کلسیم صنعتی

بهترین هیدرات کلسیم صنعتی با فرآوری سنگ های آهکی دولومیتی و سنگ های آهکی معمولی به دست می اید؛ ماده اولیه برای تولید این محصولات همان کربنات کلسیم است که در نهایت فرمول شیمیایی هیدروکسید کلسیم برای آنها ایجاد می گردد، برای تولید هیدرات کلسیم در مقیاس صنعتی معمولاً آهک زنده پودری در شرایط ویژه و کنترل شده با آب ترکیب می‌ گردد.

باتوجه به اینکه این ترکیب میل شدیدی به واکنش با آب دارد، در نهایت فرمول مولکولی اکسید کلسیم آنها با جذب یون هیدروکسید به هیدروکسید کلسیم تبدیل می گردد، مسئله و موضوع مهم در تولید هیدرات کلسیم نحوه ترکیب کردن آهک و اب است که به نوعی تعیین کننده کیفیت نهایی محصولات تولید شده می باشد.

در حال حاضر مجموعه صنعتی اروشا پودر از سیستم‌ های پیشرفته هیدراتاسیون با این هدف استفاده می نماید و در واقع این سیستم های پیشرفته بر روی همان کوره های صنعتی روتاری قرار گرفتند که بدون جابجایی محتوایات داخل کوره، فرایند هیدرات کردن انجام پذیرد، در پی انجام این فرآیند تزریق بخار آب جوش با دمای ۲۰۰ و ۳۰۰ درجه سانتیگراد باعث هیدراته شدن آهک می شود و در نهایت محصول به صورت گردی سفید رنگ و خشک از دستگاه های خروجی تحویل گرفته می‌ شود و فرایند میکرونیزه کردن آنها نیز انجام می گیرد.

بهتر است بدانید فرایند میکرونیزه کردن این محصولات هم در این میان اهمیت فراوانی دارد و حتماً باید بر مبنای تجهیزات برتر و استاندارد های تعریف شده انجام پذیرد، معمولاً میکرونیزه کردن این تولیدات به کمک سرند ها و توری های با منافذ ریز و درشت انجام می پذیرد و در نهایت اندازه ذرات این تولیدات بر اساس عدد مش بندی مشخص و اعلام می شود.

قیمت آهک آبدار

قیمت آهک آبدار را شرکت تولیدی آروشا پودر بر اساس کیفیت این محصولات، ابعاد ذرات آنها و درجه خلوص مشخص می نماید و هر یک از صنعتگران با استاندارد های متفاوت می توانند محصولاتی را با قیمت های متنوع در اختیار بگیرند.

آهک آب دار صنعتی در تمامی تصفیه خانه های آب و فاضلاب به عنوان بهترین ترکیب تاثیر گذار در حذف مواد آلوده کننده به بهره‌برداری می‌ رسد، این تولیدات همچنین در صنعت پرورش دام و طیور برای ضدعفونی کردن محیط های پرورشی بهره برداری می گردند؛ آهک آبدار صنعتی در فرآیند های کشاورزی هم تاثیراتی ایجاد می نماید و این محصولات برای آن دسته از زمین های کشاورزی که دچار خاصیت اسیدی شدند و تعادل لازم برای رشد گیاهان را از دست داده‌ اند به بهره برداری می رسند تا در نهایت کیفیت و کمیت محصولات تولید شده تضمین گردد.

شایان ذکر است که در شرکت آروشا پودر آنالیز شیمیایی آهک صنعتی برای هر فعالیتی ارائه می گردد و در واقع صنایع مختلف می‌ توانند با در دست گرفتن اطلاعاتی در مورد مواد تشکیل دهنده این محصولات و تاثیرگذاری آنها بر روی ویژگی های محصولات نهایی خود، تصمیم گیری لازم را انجام دهند؛ سنجش کیفیت و ارائه آنالیز شیمیایی شرکت آروشا پودر برای هریک از انواع آهک تولید شده از طریق دستگاه‌ های باکیفیت سنجیده می شود.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی