فروش پودرسنگ بندکشی گرگان

4.9
(24)

پودر بندکشی گرگان ، به عنوان یکی از مهم ترین انواع پودر ساختمانی شناخته می شود. این پودر با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد، قیمت گذاری می شود. فروش عمده و مستقیم این نوع پودر، می تواند تاثیر ویژه ای بر کاهش قیمت آن داشته باشد. در ادامه در مورد این پودر توضیحاتی خواهیم داد.

فروش پودر بندکشی گرگان

کارخانه تولید و فروش پودر بندکشی گرگان

تولید پودر بندکشی گرگان، در انواع و کیفیت های گوناگونی صورت می گیرد. پودر بندکشی مانند تمامی انواع دیگر پودرهای ساختمانی، دارای خاصیتی آهکی است و چسبندگی خاصی در درزها ایجاد می کند. این پودر معمولا با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد، قیمت گذاری می شود. البته به طور کلی این پودر دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد. چرا که ماده اولیه تولید این پودر، یعنی سنگ تراورتن به مقدار فراوانی در طبیعت ایران یافت می شود. در واقع قیمت مناسب، در دسترس بودن و… از جمله مواردی هستند که باعث شده این پودر دارای فروش گسترده ای باشد. کارخانه آروشا پودر، به عنوان یک کارخانه پودرسنگ جوشقان تمامی تلاش خود را می کند تا بهترین انواع پودر بندکشی را تولید کرده و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

فروش عمده پودر سنگ جوشقان ممتاز کیسه ۲۵ کیلوگرمی
>>

نوع بسته بندی پودرسنگ

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 موجود

قیمت پودرسنگ سیمان شسته گرگان

در کنار تولید و فروش پودر بندکشی گرگان، مسئله قیمت پودر سنگ سیمان شسته نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پودر سنگ سیمان شسته از دسته محصولاتی است که برای طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها بسیاری از کارخانجات برای خرید پودرسنگ سیمان شسته به مجموعه آروشا پودر مراجعه می کنند. از آنجایی که این مجموعه به دستگاه ها و تجهیزات مدرنی مجهز است، قادر است بهترین انواع پودر را تولید کند. همچنین عملیات فروش محصول پودر سنگ سیمان شسته و سایر محصولات در این کارخانه، به صورت مستقیم و عمده انجام می شود. بنابراین قیمت محصول در این کارخانه بسیار عادلانه و ارزان تعیین شده است.

مرکز توزیع پودرسنگ بندکشی درجه یک

پودر سنگ بندکشی گرگان، دارای کیفیت بسیار بالایی است. از این رو به آن، پودر سنگ بندکشی درجه یک نیز گفته می شود. تولید محصول در کارخانه آروشا پودر در کیفیت و ظرافت بالایی انجام می شود. تمامی مراحل تولید محصول اعم از تهیه مواد اولیه، فرآیند ساخت، سنجش کیفیت و… توسط متخصصین با مهارتی انجام می شود. بنابراین کیفیت محصولات تولید شده در این کارخانه بسیار بالاست. این کیفیت به حدی است که هر ساله بخش بزرگی از محصولات این مجموعه به کشورهای خارجی صادر می شوند. صادرات محصول به کشورهای معتبر خارجی، می تواند باعث افزایش سود و درآمد کشور شود. از طرفی فروش عمده و بدون واسطه محصول به صنایع داخلی، باعث افزایش سود آنها خواهد شد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 24

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی