جدول قیمت آهک هیدراته فله

4.9
(32)

جدول قیمت آهک هیدراته فله توسط خود واحد های تولید کننده و با بررسی و کنترل تمامی روش ‌های تولیدی تدوین می ‌گردد؛ جدول قیمت این ترکیبات از ثبات خاص و مشخصی برخوردار نمی‌ باشد و ممکن است تحت تاثیر عواملی در بازه ‌های زمانی مختلف تغییراتی داشته باشد، ولی به صورت کلی قیمت آهک هیدراته فله برای صنعتگران مناسب می‌ باشد چون این ترکیبات در حجم‌ های بالایی در ایران قابل تولید هستند و جایگزین مناسبی برای اکثر تولیدات شیمیایی گران قیمت می ‌باشند، قیمت رقابتی ایجاد شده در داخل کشور برای این تولیدات حتی امور صادراتی را هم تحت تاثیر قرار داده است، به نوعی که در حال حاضر به صورت سالانه چندین هزار تن از این فرآورده ‌ها به دیگر کشور ها ارسال می‌ شوند.

آنالیز فیزیکی آهک هیدراته

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی ca(oh)2 حلالیت در آب 0.16 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 2.2-2.4 (g/ml)
جرم مولکولی 74.09 (g/mol) نقطه جوش not applicable
دانسیته 400-600 (kg/m3) نقطه ذوب not applicable
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

قیمت آهک هیدراته فله

قیمت انواع آهک هیدراته فله و بسته بندی

آهک هیدرات در زمره مواد اولیه خام برای برخی از صنایع دسته‌بندی می ‌شود و از آنجایی که قیمت مواد اولیه جزو مهم‌ترین فاکتور های خرید برای فعالان صنعتی است، قیمت این محصولات نیز اهمیت زیادی دارد؛ قیمت انواع آهک هیدراته فله و بسته‌بندی مسلماً رابطه مستقیم با نحوه پردازش و مشخصات فیزیکی و شیمیایی این ترکیبات دارد، به عنوان مثال تولید کنندگان، این فرآورده‌ ها را برای برخی از صنایع به صورت بسته‌بندی ارائه می ‌نمایند چون رعایت بهداشت جزو اولویت اصلی خریداران می ‌باشد ولی این پارامتر برای برخی از مصرف کنندگان اهمیت چندانی ندارد و طبیعتاً در این شرایط از ماشین ‌های حمل مواد معدنی برای ارسال این محصولات به مقصد مشتریان استفاده می ‌گردد و مسلم است که با حذف هزینه‌ های بسته‌بندی، هزینه‌ های پرداختی از سمت مشتریان پایین‌تر خواهد بود.

توزیع کننده آهک هیدراته

تامین نیاز صنعتگران به انواع آهک هیدراته اغلب توسط توزیع کننده آهک هیدراته در شهر های مختلف انجام می ‌پذیرد، اما خرید از واحد های توزیع کننده با خطرات زیادی روبرو می ‌باشد چون توزیع کنندگان نسبت به فروش اقلام تقلبی در برخی موارد اقدام می ‌نمایند و اطمینان به آنها اصلاً کار درستی نیست.

همچنین قیمت آهک هیدراته توسط توزیع کننده‌ ها به علت واسطه ‌ای بودن آنها بالاتر است، در این شرایط حتی تضمینی برای اصالت کالا ها هم وجود ندارد و خرید از آنها نسبت به واحد های تولید کننده زمانبر می ‌باشد؛ با درک این خطرات در زمان خرید از واحد های توزیع کننده، شما مشتریان گرامی می ‌توانید در ارتباط با کارشناسان فروش آروشا پودر با یک تولید کننده معتبر در ارتباط قرار گرفته و یک خرید منصفانه و مقرون به صرفه‌ ای را انجام دهید.

جدول قیمت آهک هیدراته فله

جدول قیمت آهک هیدراته فله

تولید آهک هیدراته یک فرآیند پیچیده است که تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. برای درک بهتر عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی این محصول، نیاز است به بررسی دقیق ترکیبی از عوامل اقتصادی، صنعتی و بازاری پرداخته شود.

یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت آهک هیدراته، قیمت مواد اولیه استفاده شده در تولید آن می‌باشد. قیمت مواد اولیه شامل قیمت سنگ آهک، آب، انرژی و سایر مواد مورد استفاده برای فرآیند تولید می‌شود. تغییرات در قیمت این مواد می‌تواند تأثیر مستقیم بر قیمت نهایی آهک هیدراته داشته باشد.

هزینه‌های تولید نیز از عوامل مهم دیگری است که بر قیمت نهایی آهک هیدراته تأثیرگذار است. هزینه‌های تولید شامل هزینه‌های نیروی کار، انرژی، تجهیزات، نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها و سایر هزینه‌های مرتبط با فرآیند تولید می‌شود. افزایش هزینه‌های تولید می‌تواند منجر به افزایش قیمت نهایی آهک هیدراته گردد.

هزینه‌های حمل و نقل نیز نقش مهمی در تعیین قیمت آهک هیدراته دارد. هزینه‌های حمل و نقل شامل هزینه‌های مربوط به انتقال مواد اولیه و محصولات نهایی به مقصد نهایی می‌باشد. فواصل جغرافیایی، وسایل حمل و نقل مورد استفاده، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات و سایر عوامل می‌توانند قیمت نهایی آهک هیدراته را تحت تأثیر قرار دهند.

هزینه‌های مربوط به انبارداری و بسته‌بندی نیز از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی آهک هیدراته است. هزینه‌های مربوط به نگهداری و انبارداری محصولات و هزینه‌های بسته‌بندی و برچسب‌زنی محصولات می‌تواند قیمت نهایی را تحت تأثیر قرار دهد.

عواملی مانند مالیات، مقررات دولتی و استانداردهای صنعتی نیز می‌توانند به عنوان عوامل کلان دیگری موثر بر قیمت نهایی آهک هیدراته محسوب شوند. تأثیر این عوامل در تعیین قیمت نهایی آهک هیدراته بسیار حائز اهمیت است و باید به دقت بررسی شوند.

در نهایت، تقاضا و عرضه در بازار نیز نقش مهمی در تعیین قیمت آهک هیدراته ایفا می‌کند. تغییرات در تقاضا و عرضه ممکن است بازار را تحت تأثیر قرار دهد و قیمت نهایی محصول را تغییر دهد.

جدول قیمت آهک هیدراته فله

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 32

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی