لیست قیمت بهترین تالک کرج

4.9
(60)

تالک یک سیلیکات منیزیم آبدار است که مهمترین کاربرد آن مربوط به استفاده در صنایع تولیدی می‌باشد. این ماده معدنی، اغلب عنصری با درجه خلوص متفاوت بوده و  ممکن است به شکل کانی تالک خالص و همچنین مخلوطی از کانی‌هایی مانند دولومیت، کلسیت، کوارتز، دیوپسید، سرپانتین، مگنتیت، پیریت، ترمولیت-اکتینولیت و میکا مشاهده شود. با توجه به ترکیبات به کار رفته در تالک، این عنصر در طیف رنگی از شفاف سفید تا مایل به سبز موجود بوده و هر چه میزان ناخالصی‌های موجود در آن کمتر باشد، رنگ آن سفیدتر خواهد بود.  پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت انواع با کیفیت این محصول و  لیست قیمت بهترین تالک کرج ، با بخش پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

لیست قیمت بهترین تالک کرج

قیمت بهترین تالک کرج

شکل تالک به صورت کریستال مونوکلینیک است که رسانایی حرارتی و الکتریکی ضعیفی داشته و همچنین در برابر آتش مقاوم بوده و هنگامی که در دمای بالا گرم می شود، سخت می شود. انواع باکیفیت این ماده معدنی، علاوه بر دارا بودن رنگی شفاف و سفید، با اسیدها نیز واکنش‌پذیری نداشته و تجزیه نمی‌شود.

قیمت این محصول بسته به میزان کیفیت و ناخالصی‌ های موجود در آن، از طیف متفاوتی برخوردار می‌ باشد و بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم جهت آگاهی از قیمت بهترین تالک کرج، با کارشناسان مجموعه آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید.

قبل از استعلام قیمت پودر تالک میکرونیزه آروشا پودر، حتماً میزان حجم خرید خود را به صورت تقریبی اعلام نمایید چون این پارامتر هم می‌ تواند در تعیین قیمت نهایی این تولیدات تاثیر داشته باشد و کارشناسان فروش این واحد تولیدی در صورت خرید های تناژی تخفیفات ویژه ای ارائه می نمایند و از بهترین روش های حمل و نقل و حداکثر ظرفیت ماشین های بارگیری استفاده کرده و در نهایت محصولاتی با قیمت های بسیار پایین تر در قیاس با خرید های جزء ارائه می گردد.

کارخانه تولید و فروش پودر تالک مشهد
>>

نوع بسته بندی پودر تالک

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 ناموجود

شرکت تولید پودر تالک کرج

به طور کلی، شکل رایج ماده معدنی تالک، حاوی اکسید منیزیم ، سیلیس و آب در ترکیب ایده آل خود بوده و در صنایع تولیدی مختلفی همچون صنایع سرامیک‌ سازی، تولید رنگ، پوشش سقف، تولید حشره و آفت کش، صنایع لاستیک و پلاستیک، کاغذسازی، آرایشی و بهداشتی و داروسازی، صنعت قیر و ایزوگام، خوراک دام و تولید کود استفاده می‌شود. شرکت تولید پودر تالک کرج، از جمله شرکت‌های پیشرو در تولید این محصول است که نقش بسیار مهمی در تامین نیاز بازار به انواع با کیفیت تالک‌(با درجه ناخالصی بسیار کم) ایفا می‌ کند.

تامین به موقع و مداوم پودر تالک یکی دیگر از نکات قابل توجه خریداران و مصرف کنندگان این ترکیبات است و شرکت‌ های تولید کننده باید بتوانند با دربر گرفتن این ویژگی هم به جلب توجه مشتریان بیشتر بپردازند.

خرید پودر تالک صنعتی

طبیعتاً خرید پودر تالک صنعتی را یا صاحبان صنایع و مشاغل مختلف انجام می دهند و یا واسطه هایی با هدف به دست آوردن سود بیشتر در این میان به فعالیت مشغول می‌ باشند، قیمت خرید پودر تالک به صورت تناژی برای هر یک از موارد گفته شده بسیار مناسب اعلام می گردد و اگر فعالان صنعتی خود خریدار این تولیدات باشند مسلما صرفه اقتصادی بهتری برای آنها ایجاد می گردد.

همان طور که قبلا اشاره کردیم پودر تالک نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف بر عهده دارد و می تواند در پیشبرد فرایند های تولیدی کالا های مختلف کمک کننده شرکت های تولید کننده باشد، جالب است بدانید خرید پودر تالک صنعتی برای هر حوزه کاری باید با دقت ویژه انجام پذیرد چون تنوع این ترکیبات از نظر اندازه ذرات، از نظر ساختار مولکولی، نوع معدن و محل تشکیل بسیار زیاد است و از هر یک از آنها با ویژگی های مخصوص در صنعت خاصی بهره برداری می گردد.

مرکز توزیع بهترین تالک ایزوگام

همان طور که در بالا به آن اشاره گردید، یکی از مهمترین موارد مصرف تالک، استفاده از آن در صنایع تولید قیر و ایزوگام می‌باشد. لازم به یادآوری است که مجموعه آروشا پودر به عنوان مرکز توزیع بهترین تالک ایزوگام، از جمله مراکز شناخته شده و صاحب‌نام در تامین تالک مورد نیاز انواع صنایع تولیدی مختلف بوده و این اطمینان را همواره به مشتریان خود می‌دهد که با خرید محصولات این مجموعه، به باکیفیت‌ترین تالک‌ موجود در بازار دسترسی خواهند داشت. بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم پس از بررسی کیفیت و  قیمت بهترین تالک کرج در مجموعه آروشا پودر، با اطمینان خاطری تمام، فرایند خرید خود از این مجموعه را پیگیری نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

رادیو آروشا

جدیدترین اخبار سایت

آروشاپودر ، نخستین در فرآورده های معدنی